کرسي تلاوت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد رونمايي شد

کرسی تلاوت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رونمایی شد

تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲
همزمان با اجلاسيه قاريان قرآن طرح «مسجد، پايگاه قرآن» استان اصفهان از کرسي تلاوت کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد رونمايي شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، نخستین اجلاسیه استانی، باهدف توسعه و تبیین طرح «مسجد، پایگاه قرآن» و هم‌افزایی قاریان علاقه‌مند به شرکت در این طرح برگزار شد.

این اجلاسیه در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با حضور قاریان برجسته استانی، کشوری و قاریان محلی و خادمین قرآنی برگزار شد.

تلاوت مجلسی قاریان مسجدی، اجرای تواشیح کانون های فرهنگی و هنری مساجد و سخنرانی و بیان راهبردهای طرح های قرآنی از جمله برنامه های این رویداد بود.

 

پوستر کرسی تلاوت کانون‌های مساجد رونمایی شد

خادم مخلص قرآن باشیم

استاد و پیشکسوت قرآنی در این اجلاسیه با اشاره به جایگاه قرآن در زندگی و نقش خادمی این مسیر گفت: همه خادم مخلص قرآن باشیم که نتایج آن را در زندگی فردی و اجتماعی خواهیم دید.

«سید ناصر رضوی» با بیان اینکه حضور در محافل قرآنی و خدمت به ساحت مقدس این کتاب آسمانی منجر به استجابت دعا می شود، تصریح کرد: فیض عظیمی که بچه های مسجد برای خدمت به قرآن یافته اند منجر به رشد فردی آن ها خواهد شد.

وی ادامه داد: همت و اراده جمعی همگانی برای گسترش فرهنگ قرآنی نیاز است تا اینگونه از مهجوریت این کتاب بکاهیم و در زندگی از آن کسب معرفت کنیم و راه هدایت را بجوییم.

رضوی با اشاره مسیر هدایت و پیشرفت این کتاب آسمانی تصریح کرد: برخی راه سعادت را در فال و خرافات می جویند در حالی که قرآن بهترین هدایت کننده و گشاینده است.

وی بر تقویت جلسات قرآنی تاکید کرد و اذعان داشت: دشمن فعالان دینی و قرآنی را هدف قرار داده تا با آنان را از اهدافشان باز بدارد اما نباید در برابر سختی ها عقب نشینی کنیم.