مساجد خاستگاه رشد، بالندگي و جريان بخشي مسير انقلاب اسلامي هستند

مساجد خاستگاه رشد، بالندگی و جریان بخشی مسیر انقلاب اسلامی هستند

تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲
حجت الاسلام شکري با اعلام خبر برپايي نشست ستاد دهه فجر مساجد استان البرز با حضور حجت الاسلام والمسلمين کمال خداده گفت: مساجد خاستگاه رشد، بالندگي و جريان بخشي مسير انقلاب اسلامي هستند .

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، حجت الاسلام شکري با اعلام خبر برپايي نشست ستاد دهه فجر مساجد استان البرز با حضور حجت الاسلام والمسلمين کمال خداده در البرز گفت: مساجد خاستگاه رشد، بالندگي و جريان بخشي مسير انقلاب اسلامي هستند .

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: تحلیل نقش مسجد در جریان بخشی و بصیرت افزایی رویکردی کارکردگرایانه برای آن متصور می شود و این مطلب فرصتی برای تعمق ورزی و تأمل همگان است.

 

به گفته وی، یکی از رویکردهای اصلی و مبنایی در دور عملکرد ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد مبتنی بر شعار نهضت بازگشت به مساجد است که براساس این مهم تدابیر موثری در قالب برنامه های فرهنگی هنری مساجد شکل گرفته است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: جریان انقلاب اسلامی مساجد را نه به عنوان محل و مکانی مختص عبادت که آن را سرفصل تمامی فعالیت های خودجوش مردمی می داند. 

 

حجت الاسلام شکری در پایان با اشاره به برپایی نشست هم اندیشی ستاد دهه فجر مساجد استان البرز با حضور حجت الاسلام والمسلمین کمال خداداده عنوان کرد: این نشست با هدف بسط و تداوم بخشی به جایگاه مسجد در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... شنبه 30 دی ماه در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا می شود.