مساجد بستر مناسبي براي اجراي طرح تربيتي نوجوان هستند

مساجد بستر مناسبی برای اجرای طرح تربیتی نوجوان هستند

تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲
حجت الاسلام حسيني گفت: مساجد بستر مناسبي براي اجراي طرح تربيتي نوجوان هستند تا نوجوانان وارد اين عرصه شوند و خودشان برگزار کننده برنامه هاي مختلف فرهنگي و هنري در مساجد باشند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امروز (چهارشنبه ۲۷ دی) در اولین جلسه کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان با تبریک ماه رجب، گفت: این جلسه به منظور برنامه ریزی برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شده است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان و رئیس کارگروه مساجد ستاد دهه فجر گلستان تربیت نوجوانان را به عنوان الگوی تمام برنامه های کانون های مساجد استان بیان کرد و افزود: در همه طرح ها و برنامه ها، تربیت نوجوانان مدنظر است تا با اجرای برنامه های عملیاتی به این برنامه دست یابیم.

وی ادامه داد: این طرح تربیتی نوجوان در قالب برنامه های شعر، قرآن، تئاتر، رسانه، فضای مجازی و غیره در مساجد برگزار می شود و ایام دهه فجر هم فرصت مناسبی برای اجرای مناسب این طرح است.

حجت الاسلام حسینی گفت: مساجد بستر مناسبی برای اجرای طرح تربیتی نوجوان هستند تا جوانان وارد این عرصه شوند و خودشان برگزار کننده برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در مساجد باشند.

وی اظهارداشت: ایام الله دهه فجر نیز بستر مناسبی برای اجرای این برنامه ها و جذب جوانان به مسجد است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: این برنامه ها را می توان در قالب یک طرح در تعداد کمتری از مساجد هم به صورت کیفی اجرا کرد تا شاهد تاثیرگذاری و جذب مخاطب باشیم.

وی تاکید کرد: در اجرای برنامه های دهه فجر نیز باید برنامه های کاملا جذاب برای جوانان و نوجوانان پیش بینی شود و با برگزاری مسابقات مختلف و نمایشگاه کتاب و سایر برنامه ها به جذابیت آن افزود.