همکاري و تعامل کانون هاي مساجد و کانون هاي خدمت رضوي در استان سمنان

همکاری و تعامل کانون های مساجد و کانون های خدمت رضوی در استان سمنان

تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲
سعد الدين با تقدير از فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ، گفت: به منظور پيشبرد برنامه هاي فرهنگي ، مذهبي و توسعه فرهنگ ناب اسلامي همکاري و تعامل کانون هاي خدمت رضوي و کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در استان سمنان بيشتر مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان؛ «حسن سعد الدین» در دیدار با سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با حضور جمعی از خادمیاران رضوی با بیان اینکه خدمت به مسجد یک افتخار برای همه مردم  است، بیان کرد: توفیق خدمت به اهل بیت(ع) و آستان مقدس رضوی نیز  در راستای خدمت به مسجد است که همه ما باید از این فرصت خدمت بهترین استفاده را داشته باشیم.

 

مدیر کانون های خدمت رضوی استان سمنان با تبریک انتصاب سرپرست جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ، افزود: امیدواریم در مسئولیت جدید شاهد موفقیت در عرصه کانون های مساجد باشیم و از تجربیات موفق در راستای تعامل و همکاری بیشتر کانون های خدمت رضوی و کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان بهره بردای بهتری صورت پذیرد.

 

وی گفت: مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد و کانون های خدمت رضوی در استان سمنان در عرصه های مختلف می تواند در اجرای برنامه های فرهنگی ،هنری، اجتماعی و... رونق بيشتري داشته باشد که در آینده با انعقاد تفاهم نامه ای زمینه تعامل و همکاری بیشتر فراهم خواهد شد تا به بهترین نحو به مردم استان سمنان خدمت کنیم.

 

سعد الدین همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات بعنوان یک امتحان بزرگ برای ملت ایران اسلامی، گفت: یکی از بستر های بزرگ برای دین اسلام فعالیت در زمینه انتخابات است و همه ما باید زمینه مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کنیم  که مشارکت حداکثری به اقتدار نظام جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه خدمت به خانه خدا یک توفیق بزرگی است که پس از خدمت به آستان حضرت رضا(ع) نصیب اینجانب  شده است، بیان کرد: فرصت خدمت به آستان مقدس امام رضا(ع) را نباید از دست داد و این فرصت را همه باید غنیمت بشماریم و از لحظات خدمت به مردم و اهل بیت(ع) به بهترین نحو استفاده کنیم.

 

«محمد امین حقیقت» با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری  مساجد به لحاظ ماموریت با کانون های خدمت رضوی هماهنگی های و تشابه فراوانی دارند ،افزود: از ظرفيت تشکل های مختلف که در مسجد فعالیت دارند استفاده باید شود و خادمیاران رضوی در حوزه مسجد نیز فعالیت هایی دارند که می‌توانند با کانون های مساجد نیز همکاری و تعامل داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه توانمند سازی و تربیت نیروهای انقلابی و تقویت کانون های موجود مورد توجه قرار دارد، افزود:  امیدواریم کانون های خدمت رضوی نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم در تبریت نیروهای انقلابی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشیم.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت:  پیوند کانون های مساجد و کانون های خدمت رضوی شکل خواهد گرفت تا شاهد رونق بیشتر فعالیت های فرهنگی و هنری با محوريت مسجد و فرهنگ رضوی در استان سمنان باشیم.