برپايي کارگاه هاي انديشه اي در ماهدشت

برپایی کارگاه های اندیشه ای در ماهدشت

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲
نخستين عمليات تشکيلاتي ارکان مديريتي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در ماهدشت با برپايي کارگاه هاي انديشه اي همراه بود، که طي آن هر يک از کارشناسان ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، نخستین عملیات تشکیلاتی ارکان مدیریتی کانون های فرهنگی هنری مساجد در ماهدشت با برپایی کارگاه های اندیشه ای همراه بود. 

 

برپایی کارگاه ساماندهی و صدورمجوزها با حضور کارشناس مربوطه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز از جمله کارگاه های این نشست عملیاتی بود.

 

آگاهی از مباحث مالی و اعتبارهای بودجه ای ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد برحسب روند فعالیت ها و اجرای برنامه ها از جمله نکات محوری کارگاه مالی و اداری بود که کارشناس آن در این خصوص گفتمان کرد. 

 

از جمله کارگاه های مورد توجه، مباحث مرتبط با گروه های سرود، تئاتر و جشنواره ها و همایش های مسجد محور بود که ذیل آن کارشناسان مربوطه اطلاعات و مسائل و نکاتی را مطرح کرد.

 

 

کارگاه معرفی روند ثبت کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه، روند تجهیز، ارتقاء و بروزرسانی آن از جمله کارگاه های اندیشه ای در این نشست بود. 

از دیگر کارگاه های مورد توجه در این نشست عملیاتی، گفتمان فرهنگی و معرفی زیرساخت ها و ساختارهای این مولفه در بسط و گسترش کانون های مساجد بود.