مأموريت بچه هاي مسجد بجا آوردن حق قرآن در مساجد است

مأموریت بچه های مسجد بجا آوردن حق قرآن در مساجد است

تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲
«محمديان» در مراسم تقدير از برگزيدگان شانزدهمين دوره مسابقات قرآن کريم مدهامتان و افتتاح طرح محله هاي قراني با رويکرد مسجد پايگاه قرآن، يکي از وجوه مأموريت بچه‌ هاي مسجد را بجا آوردن حق قرآن در مسجد بر شمرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند، «محمدتقی محمدیان» روز پنجشنبه ۲۸دی ماه با حضور درمیان بچه های کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند از برگزیدگان شانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان تقدیر کرده و طرح محله های قرانی منطقه آزاد اروند را با رویکرد مسجد پایگاه قرآن افتتاح کرد.

 

محمدیان افزود: همه ی کارکرد های توحیدی عبادی و نیایشی را می توان از دل مساجد احصا کرد و ناظر برآن برنامه ریزی کرد.  حسب آیه : «ان اول بیت وضع لناس» مسجد پناهگاه مردم است و همه کارکردهای اجتماعی امدادی را می توان از دل مسجد احصاء کرده و برای آن برنامه ریزی کرد .

 

رئیس دبیرخانه شورای سیاست گزاری ستاد کانون های مساجد کشوردرپایان گفت: مجموعه کانون های فرهنگی هنری کشور حول نقطه ایی بنام مسجد که نقطه ی امن حق تعالی است مأموریت خودش را تعریف کرده که یکی از وجوه آن بجا آوردن حق قرآن در مساجد است و بحمدلله این جریان در اروند که دارالعابدین و به نحوی دارالقران است در حال تقویت است که انشاالله شاهد رونق بیش از پیش قرآن در زندگی و جامعه باشیم.