کتابت قرآن با همت بيش از 6 هزار دانش آموز در هشتگرد

کتابت قرآن با همت بیش از 6 هزار دانش آموز در هشتگرد

تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۲
حجت الاسلام فراستي با اشاره به اهميت گراميداشت ايام الله دهه فجر گفت: کتابت قران کريم با همت بيش از 6 هزار دانش آموز هشتگرد با محوريت کانون فرهنگي هنري مصلي امام خميني(ره) برپا مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، حجت الاسلام فراستي با اشاره به اهميت گراميداشت ايام الله دهه فجر گفت: کتابت قران کريم با همت بيش از 6 هزار دانش آموز هشتگرد با محوريت کانون فرهنگي هنري مصلي امام خميني(ره) برپا مي شود. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی(ره) هشتگرد افزود: شکل گیری جامعه قرآنی و حاکمیت قرآن کریم از مهمترین مسائل و شاخص هایی است که رهبرمعظم انقلاب همواره به آن تأکید داشته اند. 

 

به گفته وی، رویداد دانش آموز کاتب قرآن کریم با حمایت و مدیریت امام جمعه شهر هشتگرد با هدف برپایی رویداد عظیم قرآنی با مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ اجرا می شود. 

 

وی با اشاره به همراهی و نقش دانش آموزان در برپایی ویژه برنامه های فرهنگی هنری با محوریت مسجد عنوان کرد: بیش از 6 هزار دانش آموز که از خط خوش و تحریری زیبا و خوانا بهره مند هتسند با حضور بیش از 50 استاد خوشنویشی انجمن خوشنویسان در سالروز میلاد امام جواد(ع) مصادف با 2 بهمن در مصلی نمازجمعه شهر هشتگرد اقدام به کتابت قرآن کریم می کنند.

 

وی توضیح داد: نیمی از این دانش آموزان دختران و نیم دیگر از برادران در مقاطع تحصلی مختلف هستند که در جریان رقابت کتابت قرآن کریم صفحات مشخص قرآن کریم را تنظیم و آماده سازی می کنند.