ديدار رئيس ستاد اقامه نماز با مدير ستاد کانون هاي مساجد استان مرکزي

دیدار رئیس ستاد اقامه نماز با مدیر ستاد کانون های مساجد استان مرکزی

تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۲
رئيس ستاد اقامه نماز استان مرکزي با مسئول کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ديدار کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: حجت الاسلام علي رودباراني رئيس ستاد اقامه نماز استان با مرتضي انقاني مسئول ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان با هدف بررسي و برگزاري برنامه هاي پيشنهادي ستاد اقامه نماز در ايام الله دهه فجر و روز ۲۲ بهمن ماه، ديدار و گفتگو کرد.

در اين ديدار مرتضی انقاني مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، به ارائه گزارشي از انجام فعاليت هاي فرهنگي در سطح استان به ويژه در مساجد پرداخت و آمادگي کامل خود را براي برگزاري برنامه هاي مشترک با ستاد اقامه نماز در ايام الله دهه فجر و به ويژه هرچه باشکوه تر نماز جماعت، در روز ۲۲ بهمن ماه اعلام کرد.

وی افزود: این ستاد در ایام الله دهه فجر اقدام به برگزاری ویژه برنامه ای با عنوان فجرانه کرده است که همه موضوعات فرهنگی، هنری، معرفتی و ورزشی را شامل می شود.

در ادامه این نشست رودباراني ضمن تبريک ايام ماه رجب، به ارائه گزارشي از اجراي برنامه هاي ستاد اقامه نماز استان در سال جاري پرداخت و آمادگي خود را براي برگزاري نشست هاي شيوه هاي دعوت به نماز ويژه رابطين کانون هاي مساجد، اعلام کرد.

وي افزود: ان شاالله براي برگزاري نماز جماعت در روز ۲۲ بهمن ماه پس از راهپيمايي، برنامه ريزي شود و در تمامي مسير راهپيمايي، مدارس، ادارات دولتي و مساجد آمادگي کامل را براي اقامه نماز جماعت داشته باشند.

رودباراني افزود: با ايجاد غرفه هاي مختلف در مسير راهپيمايي و با ارائه خدمات فرهنگي و برنامه هاي متنوع فرهنگي با موضوع نماز و مهدويت، در توسعه و ترويج فرهنگ اقامه نماز جماعت در بين آحاد مردم گام هاي موثري برداريم.

رئيس ستاد اقامه نماز استان مرکزي افزود: در ايام دهه مبارک فجر، مي توانيم با برگزاري مسابقات مختلف فرهنگي با موضوع نماز، از جمله مسابقه کتابخواني، مسابقه برترين عکس نوشته و مسابقه ساخت زيباترين و کوتاه ترين متن پلاکارد ويژه قشر جوان و نوجوان و اهدا محصولات فرهنگي نمازي به عنوان جايزه، آنها را سمت و سوي نماز سوق دهيم.