دهه فجر نماد انسجام ملي باشد

دهه فجر نماد انسجام ملی باشد

تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۲
رييس جمهور گفت: امروز هر کس به امام و انقلاب عشق مي‌ورزد، با هر سليقه سياسي و هر انگيزه اي، بايد خود را صاحب اين ايام بداند و همه با همدلي و انسجام در برنامه هاي اين ايام حضور پيدا کنند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، اعضای ستاد گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صبح شنبه با آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در نهاد ریاست جمهوری دیدار و گفت وگو کردند.

 

رئیس جمهور در جمع اعضای ستاد گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اجرای عدالت، مقاومت در برابر زیاده خواهان، توجه به خواست و اراده مردم و دفاع از مظلوم را از جمله آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: دهه فجر باید نماد انسجام و اراده ملی باشد.

 

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم با هر سلیقه سیاسی و با هر انگیزه‌ای، همه کسانی که امروز به این انقلاب عشق می‌ورزند، به امام عشق می‌ورزند، به این نظام عشق می‌ورزند همه باید خود را صاحب این ایام بدانند و به عنوان کسی که صاحب نقش است با یک همدلی و انسجام در برنامه های این ایام حضور پیدا کنند.

 

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفند ماه امسال گفت: یکی از مهم‌ترین جلوه‌های انقلاب اسلامی توجه به خواست مردم است. جمهوری اسلامی با گذشت ایام توانسته مبتنی بر جمهوریت و رای و اراده مردم حرکت کند. نفس انتخابات مولود انقلاب اسلامی و دهه فجر است تا مردم بتوانند سرنوشت خود را رقم بزنند.

 

حجت الاسلام خداداده نیز در این دیدار به عنوان دبیر کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گزارشی از عملکرد این کیمته و نهادهای عضو آن ارائه کرد.