حمايت مالي از کانون هاي فرهنگي هنري خوسف در سال ۱۴۰۳

حمایت مالی از کانون های فرهنگی هنری خوسف در سال ۱۴۰۳

تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۲
فرماندار شهرستان خوسف از حمايت مالي و تجهيزاتي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اين شهرستان در سال آينده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ازخراسان جنوبی، «سیدعلی حسینی» فرماندار شهرستان خوسف در دیدار با مدیراین ستاد اظهارکرد: ارتباط و آشنایی من با فضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در دوران تحصیل در مقطع دکترا بود که از فضای کانون باقرالعلوم (ع) بیرجند برای مطالعه استفاده می کردم.

وی افزود: تلاش می شود حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب تجهیزات و اعتبارات در سال آینده در دستور کار قرار گیرد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه تلاش می شود دردل کانون های مساجد تربیت نیروی طراز انقلاب دنبال شود، گفت: کانون های مساجد، بعد از پایگاه های مقاومت بسیج، گسترده ترین، مردمی ترین و کم هزینه ترین مراکز در جوار مساجد هستند.

حجت الاسلام علی محقی افزود: بر اساس ارزشیابی‌های انجام شده در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، استان خراسان جنوبی در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان رتبه نخست را کسب کرده است.

وی تقویت حوزه بین الملل در بدنه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی را به عنوان یک سیاست در دستور کار یادآور شد و گفت: در همین راستا دکتر ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران و فاطمه هوشینو بانوی مسلمان ژاپنی در سال گذشته و جاری به استان دعوت شده و در شهرستان های مختلف با هدف تمرکززدایی فرهنگی حضور یافتند.

محقی خواستار حمایت مالی و تجهیزاتی فرماندار شهرستان خوسف از کانون های فرهنگی هنری این شهرستان شد.