محفل انس با قرآن کريم در کانون ابوذر روستاي فنوش آباد ابهر برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم در کانون ابوذر روستای فنوش آباد ابهر برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۲
محفل انس با قرآن کريم با حضور جمعي از اعضاي کانون فرهنگي هنري ابوذر در مسجد امام حسين(ع) روستاي فنوش آباد ابهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، قبله وردی، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ابوذر روستای فنوش آباد ابهر اظهار کرد: کانون ابوذر در سال 86 تاسیس شده است و در حال حاضر 50 نفر از جوانان و نوجوانان روستا عضو کانون هستند و در سامانه بچه های مسجد ثبت شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه در طول سال و مناسبت های مختلف برنامه های متعددی در این کانون اجرا می شود، گفت: برگزاری کلاس ها و محافل قرآنی یکی از برنامه های همیشگی کانون است که در راستای ایجاد پایگاه قرآنی در مسجد امام حسین(ع) برپا می شود.

 

قبله وردی با اشاره به برگزاری محافل قرائت دعای کمیل در روزهای پنج شنبه گفت: مراسم قرائت توسل نیز با حضور اهالی روستا و اعضای کانون در مسجد دایر می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ابوذر با اشاره به اینکه شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء محفل انس با قرآن کریم در این مسجد برپا شد، گفت: محافل قرآنی با تلاوت استاد سیدرضا ابراهیمی برگزار می شود.

 

وی در ادامه به برگزاری کارگاه ترگ اعتیاد در محل کانون اشاره کرد و گفت: روزهای چهارشنبه هر هفته این کارگاه با حضور اهالی روستا در مسجد امام حسین(ع) تشکیل می شود.