پايگاه هاي قرآني مساجد با محوريت کانون هاي مساجد رونق مي گيرد

پایگاه های قرآنی مساجد با محوریت کانون های مساجد رونق می گیرد

تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۲
به منظور اجراي طرح ملي پايگاه هاي قرآني در مساجد در قالب کرسي هاي تلاوت قرآن کريم، مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سطح استان البرز مي توانند با اعلام اجراي طرح از حمايت معنوي و مادي اين طرح ملي بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، به منظور اجراي طرح ملي پايگاه هاي قرآني در مساجد در قالب کرسي هاي تلاوت قرآن کريم، مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سطح استان البرز مي توانند با اعلام اجراي طرح از حمايت معنوي و مادي اين طرح ملي بهره مند شوند. 

هر مسجد یک پایگاه قرآنی

یکی از مطالبات رهبرمعظم انقلاب راه اندازی پایگاه قرآنی در مساجد و رونق برپایی مجالس تلاوت کتاب قرآن کریم است و برای پاسخ به این مطالبه دلسوزانه رهبری، طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز اجرا می شود. 

 

تا کنون در سه مسجد استان البرز کرسی تلاوت قرآن کریم به صورت ویژه برپا شده است؛ به همین منظور به اطلاع عموم مدیران و ائمه جماعت کانون های فرهنگی هنری مساجد می رسانیم که در قالب این فراخوان با اعلام برپایی طرح از حمایت معنوی و مادی طرح بهره مند شوند. 

 

گفتنی است، کانون‌های مجری طرح قرآنی «تلاوت نور»، کانون‌های فعال در مسابقات قرآنی مدهامّتان، کانون‌های شرکت‌کننده در دوره‌های آموزشی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و نیز کانون‌های دارای تمایل و آمادگی برای اجرای طرح، در اولویت مشارکت قرار دارند.