برگزاری جشنواره «من زینبی ام» در مسجد جامع امام سجاد(ع)

برگزاری جشنواره «من زینبی ام» در مسجد جامع امام سجاد(ع)

تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۸
در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب(س) جشنواره فرهنگی «من زینبی ام» در مسجد جامع امام سجاد(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان،  در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب(س) جشنواره «من زینبی ام» در مسجد جامع امام سجاد(ع) برگزار می شود.

 

این جشنواره سه شنبه دهم دی ماه مصادف با شب ولادت حضرت زینب(س) با سخنرانی استاد افشاری و  با برنامه های متنوع فرهنگی شامل تئاتر، نمایشگاه، بازی و مسابقه های جذاب برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، درجوار این مسجد جشنواره نمایشگاه و فروشگاه فرهنگی از ساعت 16تا19 از تاریخ8تا11 دی ماه برپا می شود.

 

مسجد جامع امام سجاد(ع) یکی از مساجد فعال در غرب تهران است که  در سال ۸۰ در بلوار اشرفی اصفهانی بنا شده و در آن طیف ها و گروه های سنی مختلف حضور می یابند. برگزاری سلسله جلسات تفسیر قرآن کریم، تفسیر نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از جمله برنامه های این مسجد است که سالیان سال مورد توجه بوده و است. مسئولان این مسجد از زمان تاسیس آن در بلوار اشرفی اصفهانی در تلاش هستند تا علاوه بر ایام ولادت و شهادت امام سجاد(ع) به صورت مستمر در طول سال برای فرهنگ‌سازی معارف امام زین العابدین (ع) جزواتی را تهیه و در اختیار مردم قرار می‌دهد.

 

ویژه برنامه «آینده فرزندانمان را از مسجد بسازیم» از دیگر برنامه های ثابت مسجد جامع امام سجاد(ع) است که با هدف ارایه مشاوره های لازم به جوانان و نوجوانان برگزار می شود. در این سلسله جلسات مشاوره و روان شناسی در موضوعات مدیریت رفتار در خانواده، کنترل رفتار، مدیریت فضای مجازی، شیوه های ارتباط موثر مورد توجه قرار گرفته و با استقبال گسترده خانواده ها روبرو شده است.

 

برگزاری جلسات بحث و نقد سیاسی، نقد فیلم، تشکیل حلقه های صالحین، طرح مباحث اخلاقی و بیان مسائل شرعی از دیگر برنامه های این مسجد است. همچنین دوره های حفظ قرآن کریم ویژه نوجوانان و جوانان پسر در این مسجد چندین سال است که با استقبال مردم برگزار می شود.

 

یادآور می شود؛ مسجد جامع امام سجاد (ع) در فلکه دوم صادقیه، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، جنب بوستان صبا واقع شده است.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 40