تجلیل امام جمعه مارگون از مدیر ستاد کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد

تجلیل امام جمعه مارگون از مدیر ستاد کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۸
امام جمعه مارگون از تلاش های مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «رحم الله خواجه پور»، امام جمعه شهر مارگون از تلاش های مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل کرد.

 

امام جمعه شهر مارگون به جهت فعالیت های مطلوب ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین تلاش های صورت گرفته در زمینه طرح ملی «فهما» تقدیر و تشکر کرد.

 

خواجه پور در این نشست خواستار حمایت از کانون های فرهنگی و هنری شهر مارگون شد.

 

«علیرضا دولت آبادی» هم در این نشست، گفت: طرح ملی «فهما» مزایای بسیاری می تواند برای کانون های مساجد داشته باشد و فرصتی برای معرفی فعالیت ها برای همه کانون ها در مناطق مختلف کشور فراهم می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اهداف برگزاری این طرح در سطح کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد، چگونگی ثبت فعالیت‌ های فرهنگی و هنری در سامانه «بچه‌های مسجد» و روند ثبت اعضای کانون، اخبار و آگهی‌ ها توسط رابطان استانی طرح فهما را تشریح کرد.

 

شایان ذکر است، طرح ملی «فهما» برای رصد فعالیت‌ های کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد استان‌ ها طراحی و راه‌ اندازی شده که در آن ثبت فعالیت کانون‌ ها، شناسایی افراد فعال و توانمند کانون‌ ها و تشویق و قدردانی از فعالان نمونه در کانون‌ ها از اهداف راه‌ اندازی این سامانه در کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد است.

پایان پیام/ 82