دست الهی همراه انقلاب اسلامی است

دست الهی همراه انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام نوری‌زاده با بیان اینکه والا بودن هدف انقلاب اسلامی و روشنی راه آن، مکر دشمنان را باطل می کند، گفت: دست الهی همراه این انقلاب است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، مراسم گرامیداشت 9 دی با سخنرانی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد هفتم دی ماه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) رباط کریم با موضوع ۹دی برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام« سیدناصرالدین نوری زاده» با اشاره به اینکه این انقلاب لطف الهی در حق این ملت است، گفت: حکومت اسلامی منتهای آمال انبیا و اولیا است چرا که تنها حکومتی در طول تاریخ است که امام و امت در کنار یکدیگر قرار گرفتند.

 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: جهت تحقق یک حکومت، به دو عنصر امام و امت در کنار یکدیگر نیاز است که در طول سال ها یکی از این عناصر در کنار یکدیگر قرار نگرفتند. که به برکت حضور امام راحل(ره) و امت همراه، این حکومت در کشور ما تحقق یافت.

 

وی با اشاره به خاطره ای از دیدار امام(ره) با شهید مطهری گفت: شهید مطهری بعد از یک دیدار خصوصی با امام گفتند: من امام را در چهار آمن یافتم؛ آمن بالله، آمن بسبیله ،آمن به‌دفه و آمن بقوله.

 

حجت الاسلام نوری زاده گفت: والا بودن هدف این انقلاب و روشن بودن راه آن، خدعه و مکر دشمنان را باطل می‌کند، چون دست الهی همراه این انقلاب است.

 

پایان پیام/ 40