برنامه های فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم در دهه فجر

برنامه های فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم در دهه فجر

تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۸
کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم تشریح برنامه های فرهنگی این اداره کل گفت: برپایی خیمه های معرفت،پزشک رایگان و پخش محصولات فرهنگی انقلابی در بقاع متبرکه از جمله برنامه های این ایام محسوب می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، نخستین نشست «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز(یکشنبه 7دی) در محل کانون های مساجد قم برگزار شد.

 

حجت الاسلام «عابدین دلدار» در این نشست با بیان این که اداره اوقاف حدود 90 بقعه متبرکه دارد، گفت: با حجم گستره شناسه که حجم کاری بالایی دارد مثل سنوات گذشته برنامه های مفصلی در ایام سال به ویژه دهه فجر توسط هیأت امنا و ائمه جماعات برگزار می‌ شود.

کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: برپایی خیمه های معرفت، بیان زندگی امام راحل، زندگی شهدا و دیدار با خانواده شهدا، پزشک رایگان، پخش محصولات فرهنگی انقلابی، مشاوره خانواده، عفاف و حجاب از جمله برنامه های این ایام محسوب می‌ شود.

وی در ارتباط با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه با کانون های فرهنگی و هنری مساجد قم اضافه کرد: با توجه به حجم گسترده برنامه های فرهنگی در مورد مساجد و هیأت امنا خیلی نمی توانیم وارد عرصه مساجد به صورت جزئی بشویم.

حجت الاسلام دلدار تأکید کرد: خوب است که اطلاع رسانی بهتری نسبت به این جلسات صورت بگیرد و از قبل محور مباحث مشخص شود تا دوستان با آمادگی بهتری در نشست حاضر شده و پیشنهادهای بهتری نیز ارائه کنند.

پایان پیام/ 414