دهمين يادواره شهداي مسجدالحسين(ع) بيرجند برگزار مي شود

دهمین یادواره شهدای مسجدالحسین(ع) بیرجند برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۴۰۲
مدير کانون فرهنگي هنري شهيد مطهري بيرجند گفت: دهمين يادواره شهداي مسجدالحسين(ع) بيرجند با حضور جانشين قرارگاه خاتم الانبيا کشور همزمان با ۱۱ بهمن در بيرجند برگزار مي شود.

صادق دهقانی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری بیرجند در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی اظهار داشت: مسابقه وصیتنامه سیاسی الهی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به مناسبت برگزاری دهمین یادواره شهدای مسجدالحسین (ع) جوادیه بیرجند برگزار می شود.

وی ادامه داد: مسجدالحسین علیه‌السلام جوادیه بیرجند 25 شهید تقدیم انقلاب کرده است که این شهدای عزیز از نوجوانان و جوانان فعال محله جوادیه بیرجند بوده اند که از محل مسجد به جبهه های حق علیه باطل اعزام شده بودند.

دهقانی در ادامه بیان کرد: مسجدالحسین علیه‌السلام جوادیه به روال سنوات گذشته هر یکسال در میان یادواره شهدای مسجد را با حضور خانواده های معظم شهدا، مردم شهید پرور و سخنرانان کشوری برگزار می شود و در کنار این یادواره همه ساله نمایشگاه ها با موضوعات مختلف برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری بیرجند افزود: امسال قرار است نمایشگاهی با موضوع مکتب حاج قاسم به همت این کانون شامل هفت غرفه تحت عنوان زندگی حاج قاسم، بصیرت و شجاعت حاج قاسم، ولایتمداری حاج قاسم، شهادت طلبی حاج قاسم، اخلاص حاج قاسم، ملتی و امتی بودن حاج قاسم و سبک زندگی حاج قاسم برپا شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری یادواره شهدای مسجدالحسین(ع) جوادیه بیرجند و افتتاح نمایشگاه گفت: مراسم افتتاحیه نمایشگاه و یادواره شهدا در 11 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء کشور برگزار خواهد شد.

دهقانی در پایان بیان کرد: یکی از برنامه های جانبی یادواره برگزاری مسابقه وصیت‌نامه خوانی حاج قاسم که از ۱۰ روز قبل از یادواره شروع شده و تا شب یادواره ادامه خواهد داشت و به برندگان در شب یادواره اهدای فرهنگی اهدا خواهد شد.