کميته مساجد ستاد دهه فجر آذربايجان‌شرقي تشکيل جلسه داد

کمیته مساجد ستاد دهه فجر آذربایجان‌شرقی تشکیل جلسه داد

تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۴۰۲
نخستين جلسه کميته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر آذربايجان شرقي با حضور دستگاه‌هاي عضو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی، نخستین جلسه کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی با حضور نمایندگان نهادها و دستگاه‌های عضو درمحل اداره کل اوقاف و امورخیریه، برگزار شد.

حجت الاسلام «سیدشهاب الدین حسینی» در نخستین جلسه کارگروه مساجد ستاد استانی بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با توصیف مساجد به عنوان پایگاه ،خواستگاه و محور تداوم و استمرار انقلاب اسلامی  اظهار داشت: عظمت انقلاب اسلامی نگاه دنیا را به خود معطوف کرده و هراس و واهمه دشمنان از قدرت انقلاب برای زمینه سازی واقعه عظیم ظهور آشکار شده است.

وی گفت : برکات و ثمرات انقلاب اسلامی محدود و مختصر به مرزهای داخلی نبوده و امروزه با نگاه به جبهه مقاومت می توان اقتدار و برکت همه جانبه انقلاب را درک کرد.

حسینی با اشاره به لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر گفت: به برکت انقلاب اسلامی در نقاط صفر مرزی شاهد ارائه خدمات پایدار و فراهم کردن دسترسی عمومی به برق، آب، گاز، شبکه مخابراتی و حتی اینترنت هستیم که در مقایسه با سایر کشورهای همسایه هزینه  مصرف انرژی بسیار پایین تر می باشد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان با اشاره به تلاش های دشمن در ایجاد نفاق و تفرقه خاطرنشان کرد: علی رغم سعی همه جانبه دشمنان در ایجاد تفاسیر و فضاهای منفی و ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب، مردم با اقتدار و استقامت در پای کشور و انقلاب ایستاده اند و تارسیدن به قله باید این استقامت و پایداری حفظ شود.

بنابراین گزارش، مقرر شد در جلسه آینده کمیته ، هریک از نهادها و دستگاه های عضو برنامه های خود را به مناسبت بزرگداشت دهه فجر اعلام کنند.