تعامل با مرکز صدا و سيماي استان البرز با محوريت کانون هاي مساجد

تعامل با مرکز صدا و سیمای استان البرز با محوریت کانون های مساجد

تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۴۰۲
حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت بهره مندي از ابزار رسانه در پيشبرد اهداف فرهنگي با رويکرد مسجد گفت: تعامل با مرکز صدا و سيماي استان گامي در جهت رونق و رشد برنامه هاي فرهنگي هنري مسجد محور در سطح اين استان است.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست با مدیرکل صدا و سیمای استان البرز که یکشنبه 8 بهمن در صدا و سیمای استان البرز برپا شد گفت: تعامل با مرکز صدا و سیمای استان گامی در جهت رونق و رشد برنامه های فرهنگی هنری مسجد محور در سطح این استان است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: اثرگذاری کار فرهنگی منوط به بهره مندی از ابزار رسانه ای و استفاده از قابلیت های آن است در این مسیر انتظار می رود همراهی و همکاری با مرکز صدا و سیمای استانی البرز موثر تلقی شود.

 

وی با اشاره به اهمیت ویژه برنامه های دهه فجر اظهار کرد: بنابر توافق های به عمل آمده، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در 10 مسجد شاخص طی دهه ایام الله فجر میزبان گروه رسانه ای خبر صدا و سیمای استان هستند.

 

وی با بیان این مهم که ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز به صورت گسترده در سطح استان قابلیت دیده شدن و معرفی برنامه های مسجد محور را دارد تصریح کرد: ماه های رجب، شعبان و رمضان از جمله ماه های پرفضیلت الهی است و در این میان فعالان کانون های فرهنگی هنری نیز حضور پررنگ و نقش ویژه ای در برپایی برنامه های فرهنگی در این ایام دارند.

 

حجت الاسلام شکری توضیح داد: از دیگر برنامه های موثر در میان فعالان کانونهای فرهنگی هنری مساجد توجه و مشارکت حداکثری در بحث انتخابات است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در زمینه حضور حداکثری در انتخابات نیز با جریان سازی رسانه ای گام موثری می توانند بردارند.