برگزاري کلاس احکام و تفسير قرآن کريم در کانون غدير دهگلان

برگزاری کلاس احکام و تفسیر قرآن کریم در کانون غدیر دهگلان

تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۲
اعضاي کانون فرهنگي هنري غدير روستاي کروندان دهگلان زير نظر امام جماعت مسجد در کلاس‌هاي احکام و تفسير قرآن کريم شرکت مي‌کنند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، مدیر مسئول کانون غدیر روستای کروندان دهگلان با اشاره به برگزاری کلاس های قرآنی در این کانون اظهار کرد: در راستای تربیت نیروهای متخصص قرآنی و با هدف اشاعه و ترویج مفاهیم قرآنی در بین اقشار مختلف مردم  کلاس های روخوانی و روانخوانی، احکام و تفسیر قرآن کریم در کانون غدیر دایر است.

 

محمد کریمی ادامه داد: این کلاس‌ها به صورت هفتگی و مستمر در رده سنی بالای ۱۵ سال برای دختران عضو کانون برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را ایجاد بستر مناسب برای گسترش فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان و فراهم نمودن مقدمات لازم جهت آموزش های تخصصی در سطوح بالاتر دربین جوانان و نوجوانان عنوان کرد.

 

مدیر مسئول کانون غدیر روستای کروندان دهگلان، دوره روخوانی و روانخوانی را اولین مرحله یادگیری قرآن کریم عنوان کرد و افزوددوره های آموزشی در ابتدا پیش نیاز آموزش سطوح بالاتر قرآن محسوب می گردد و از این رو متقاضیان در بدو امر مورد ارزیابی قرار می گیرند و در صورت تسلط بر روخوانی و روانخوانی در سطوح بالاتر آموزش های لازم را فرا می گیرند.