کانون هاي مساجد با مباني فکري خوب خود مي توانند در بالاترين سطح تئاتر قرار گيرند

کانون های مساجد با مبانی فکری خوب خود می توانند در بالاترین سطح تئاتر قرار گیرند

تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۲
عالم بخش گفت: کانون هاي مساجد با مباني فکري خوبي که بينشان هست مي توانند در بالاترين سطح تئاتر قرار گيرند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: حسين عالم بخش، مشاور هنري رئيس ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در دیدار با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: اگر شبکه مردمي تئاتر را احيا نکنيم در بحث فرهنگ به مشکل جدي مي خوريم.

وی افزود: بچه حزب اللهي بدون پول مي توانند قدمهاي بزرگي در تئاتر بردارند. بايد به هم خوب دست به هم بدهيم. با مباني فکري خوبی که بین بچه های مسجدي هست، کانون های مساجد  می توانند در بالاترين سطح تئاتر قرار گيرند.

عالم بخش ادامه داد: تئاتر بچه هاي مسجد همان گل کوچيکهاي فوتبال هستند؛ با همت اداره که همواره يار و ياور مسجدي ها بوده اند و هستند، مي شود ماموريت هاي جدي انجام داد.

مشاور هنري رئيس ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور با بیان اینکه نتيجه تئاتر در مسجد فوق العاده و بي نظير است، افزود: در مسجد تئاتر کار کردن خيلي سخت است، مخاطب از همه طيفي با انگيزه ها و سليقه هاي متفاوت حضور دارند و لذا کار سختي است.

وی اظهار کرد: با هم افزايي و ياري همه دست اندرکاران عرصه فرهنگ و هنر باید امید داشت که نبض هنر و کف جامعه در دست تئاتر بچه هاي مسجد قرار گيرد؛ کانون هاي مساجد با مباني فکري خوب مسجدي ها مي توانند در بالاترين سطح تئاتر قرار گيرند.

در ادامه این دیدار حسین محمودی فر سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اظهار امیدواری کرد: در همه رشته ها بتوانيم اين جريانات را زنده کنيم زیرا این کارها سالهاي آينده ميوه مي دهد؛ باید برای تحقق این مهم راهکار پيدا کنيم زیرا با رشد و ترقی بچه هاي مسجد می توان به آينده اميدوار شد.

وی افزود: در تربيت هنر مند عقب هستيم، گاهي اعتبارات و هدف ها هدر رفته است؛ جرياني که شما پيش رو گرفتيد سربازان نظام و هنرمندان متعهد مي سازد که هم بازوي فرهنگ و ارشاد و هم آبروي نظام هستند.