حضور گروه هاي تبليغي براي تبيين دستاوردهاي انقلاب در مساجد لازم است

حضور گروه های تبلیغی برای تبیین دستاوردهای انقلاب در مساجد لازم است

تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۲
به گفته حجت الاسلام قره داغي، لازم است تا ظرفيت گروه هاي تبليغي از قم براي تبيين دستاوردهاي انقلاب و ضرورت حضور گسترده در انتخابات از 12 تا 22 بهمن در مدارس و مساجد استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، حجت الاسلام قره داغی، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های زنجان امروز در جلسه کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان زنجان گفت: وظیفه ما در تبیین دستاوردهای انقلاب در ایام الله دهه فجر و ضرورت حضور گسترده در انتخابات، استفاده از گروه های تبلیغی از قم است که می توانند برای تبیین دستاوردهای انقلاب از 12 تا 22 بهمن در مدارس و مساجد حضور داشته باشند.

 

وی با پیشنهاد نصب پرچم بر درب اصناف در دهه فجر گفت: تزئین مساجد، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری جشن های انقلاب در مساجد شاخص استان و پخش سرودهای انقلابی با همکاری ارکان مسجد در دستور کار قرار گیرد.

 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های زنجان در ادامه خاطرنشان کرد: می توان از ظرفیت دانشگاه ها برای برپایی تریبون های آزاد در انتخابات استفاده کرد.

 

نماینده صدا و سیمای مرکز زنجان نیز با اشاره به اینکه صدا و سیما تلاش می کند همه ساله شور و شعور مردم در دهه فجر را به تصویر بکشد، گفت: بایستی به مسائل تبیینی توجه شود؛ در مساجد فرصت خوبی وجود دارد تا برای جوانان و نوجوانان نشست های تبیینی تشکیل دهیم.

 

حسین‌خانی با بیان اینکه برای قشر دانش آموز برنامه داشته باشیم، تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کند  از اینرو از فرصت دهه فجر برای حضور پررنگ مردم در انتخابات استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه برنامه های تبیینی در مساجد می تواند نقشه های دشمن در به انحراف کشیدن جوانان و نوجوانان اثرگذار باشد، گفت: رویداد فرهنگی هنری «ما و سردار» با همکاری کانون های مساجد اجرا شد که آثار قابل توجهی از شبکه اشراق زنجان پخش شد.

 

حجت الاسلام ناصر، رئیس ستاد امربه معرف و نهی از منکر استان زنجان نیز با بیان اینکه اتحاد در مسجد مقوله مهمی است که ارکان مسجد به آن توجه داشته باشند، گفت: در همین راستا لازم است تا جلساتی با حضور ارکان مسجد برای محکم کردن اتحاد بین ارکان تشکیل شود.

 

وی بر ضرورت اعزام مبلغ به مساجد در این دهه تاکید کرد و گفت: باید از دهه فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کرد.