رويداد ايران قوي در مساجد استان زنجان برگزار مي شود

رویداد ایران قوی در مساجد استان زنجان برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۲
ميرزابيگي با تشريح برنامه پايگاه هاي مقاومت بسيج به مناسبت ايام الله دهه فجر از برگزاري يادواره شهدا با محوريت مساجد و رويداد ملي ايران قوي از 10 بهمن ماه تا 10 اسفندماه در مساجد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، میرزابیگی، نماینده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر با بیان اینکه پایگاه های مقاومت بسیج در سطح مساجد و محلات دغدغه اجرای برنامه های مسجد محور دارند، گفت: با برگزاری چنین جلساتی هماهنگی بیشتر شود.

 

وی ادامه داد: به روزرسانی تابلوهای تبلیغاتی در سطح استان، نشست های تحکیم خانواده، دیدار با ائمه جمعه استان، نشست های بصیرتی و تبیین دستاوردهای انقلاب در مساجد، اجرای پاتوق گروه های سرود، جشن ها در واحدهای دانش آموزی، موشن گرافی با موضوعات انقلاب از اهم برنامه های پیش بینی شده در پایگاه های مقاومت بسیج است.

 

میرزابیگی ادامه داد: رویداد ملی ایران قوی حضور حداکثری از 10 بهمن ماه تا 10 اسفندماه درهشت محور، برگزاری یادواره شهدا با محوریت مساجد، برپایی میزخدمت، اعزام راهیان نور به مناطق جنگی کشور و برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگربرنامه های پایگاه های مقاومت بسیج مساجد در ایام الله دهه فجر است.

 

وی ایام الله دهه فجر را فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری نشست های تبینی برای حضور گسترده اقشار مختلف مردم بالاخص رای اولی ها در پای صندوق های رای عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم خروجی این برنامه ها با ایجاد شور دهه فجر کمک کند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه استان زنجان نیز با بیان اینکه تنها مرکز شهر را در برنامه های دهه فجر مورد توجه قرار ندهیم، گفت: روستاها دغدغه مند تر هستند و از حضور مدیران در مساجد روستاهای استان نیز استفاده شود.

 

حجت الاسلام اسماعیل قهرمانلو ادامه داد: دهه فجر امروز بسیار متفاوت تر از ده سال گذشته است و امروز در قالب برگزاری و محتوا وظیفه سنگین تری داریم و با هم گرایی دستگاه ها می توان خروجی خوبی را داشت.

 

وی با اشاره به اینکه در تبیین دستاوردهای نظام با قوت و قدرت بیشتری ورود داشته باشیم، ادامه داد: نسل امروز مطالبه گر است و بایستی با تبیین دستاوردهای نظام این نسل را قانع کرد.