صيانت، ارتقاء و بهسازي شبکه نوراني بچه‌هاي مسجد بر عهده ماست

صیانت، ارتقاء و بهسازی شبکه نورانی بچه‌های مسجد بر عهده ماست

تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۲
معاون ساماندهي و شبکه سازي ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور گفت: حوزه ساماندهي و شبکه سازي وظيفه «صيانت»، «ارتقاء» و«بهسازي» شبکه نوراني بچه‌هاي مسجد را بر عهده دارد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، «محمدتقی محمدیان» در جمع کارشناسان و مدیران معاونت ساماندهی و شبکه سازی این ستاد با تاکید بر تداوم روند پرشتاب اقدامات شروع شده در این معاونت، «صیانت»، «ارتقاء» و «بهسازی» شبکه نورانی بچه‌های مسجد را وظیفه اساسی این حوزه اعلام کرد.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با تاکید بر شکل‌گیری باشگاه ۳ میلیونی  مسجدی‌ها، اهتمام ویژه ستادهای استانی در این زمینه را نشانه بلوغ تشکیلاتی این ستاد دانست و گفت: با عنایت به هدف گذاری صورت گرفته در زمینه بچه‌های مسجد و با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کانون‌های رابط و راهبر، در پی ایجاد روان‌ترین و پویاترین ساختار تشکیلاتی در مساجد هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نه چندان دور در قسمت عمده ای از مساجد کشور با ایجاد کانون‌های فرهنگی هنری زمینه ارتقای فعالیت‌های فرهنگی هنری را فراهم آوریم.

 

محمدیان در ادامه کانون‌های تخصصی خواهران را ابتکار کارآمد و روزآمد ستاد خواند و تقویت و پشتیبانی محتوایی و تشکیلاتی این کانون‌ها را از اولویت‌های کاری خود درجایگاه جدید معاونت ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد دانست.

 

گفتنی است آیین انتصاب آقای محمدتقی محمدیان به عنوان معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، صبح امروز در حاشیه نشست شورای معاونین برگزار شد.