برنامه هاي دهه فجر انقلاب اسلامي با رويکرد ايجاد شور و نشاط برگزار مي شود

برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی با رویکرد ایجاد شور و نشاط برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
معاون هنري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان با اشاره به تدارک برگزاري برنامه‌هاي متعدد فرهنگي و هنري در ايام دهه فجر گفت: اين برنامه‌ها شور و نشاط خوبي را در سطح جامعه ايجاد مي‌کند.

به گزارش ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان،رضا نیازی درکمیته مساجد استان لرستان با اشاره به برنامه‌های هنری دهه مبارک فجر، گفت: میزبانی لرستان برای اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی "فجر" از جمله برنامه های دهه فجر استان لرستان است.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: اکران فیلم های جشنواره بین المللی فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در خرم‌آباد سینما کیو برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری جشنواره موسیقی فجر هم خبر داد و افزود: این جشنواره از ۲۳ تا ۲۸ بهمن برگزار شده و در آن گروه‌های موسیقی سنتی و پاپ از استان حضور خواهند داشت.

 

نیازی با اشاره به اینکه به مناسبت ایام دهه فجر، برگزاری جشنواره سرود استانی، جشنواره هنرهای تجسمی و جشنواره شعر فجر را هم در برنامه داریم، افزود: همزمان با آغاز دهه فجر با همکاری ستاد کانون‌های مساجد و پایگاه انصارالمهدی اجرای سرود و موسیقی در ورودی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد انجام می‌شود و سینما کیو در خرم‌آباد افتتاح خواهد شد.

 

وی به برپایی نمایشگاه آثار منتخبان جشنواره هنرهای تجسمی در نگارخانه‌های سراسر استان اشاره کرد و افزود: سه گروه تئاتر صحنه‌ای و خیابانی نیز همزمان در جشنواره تئاتر فجر حضور دارند. 

 

نیازی از تدارک برگزاری جنگ‌های شادی در ایام دهه فجر هم خبر داد و افزود: این فعالیت‌ها با همکاری هنرمندان استان انجام می‌گیرد.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه این برنامه‌های هنری محدود به ایام دهه فجر نخواهد بود، گفت: برنامه داریم که هر هفته اجرای رخدادهای فرهنگی و هنری را در سطح استان داشته باشیم.