ويژه برنامه نيمه شعبان با رويکرد مهدويت و انقلاب همراه است

ویژه برنامه نیمه شعبان با رویکرد مهدویت و انقلاب همراه است

تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت تبيين فرهنگ انتظار گفت: اعزام کارشناسان مهدوي به مساجد يکي‌از اهداف مبنايي برنامه هاي دهه فجر است.

به گزارش روابط عمومي ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز، حجت الاسلام کاظم شکري طي نشست با مسئولان فرهنگي استان که سه شنبه ۱۰ دي در مرکز بنياد مهدويت استان البرز بر پا شد گفت: ويژه برنامه دهه فجر با رويکرد مهدويت و انقلاب همراه است. مديرستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز افزود: با توجه به ایام دهه رجب و شعبان معظم ویژه برنامه های محوری با سمت و سوی تقویت انگاره های ایمانی با محوریت مساجد در نظر گرفته شده است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: برپایی جشن های ویژه ماه شعبان در مساجد منتخب، برپایی احیاء شب نیمه شعبان، برپایی 5 شب مراسم ویژه در مصلی شهرستان کرج از جمله مصوبات این نشست بود. 

 

به گفته حجت الاسلام شکری، اثرگذاری کار فرهنگی منوط به جریان سازی است و جریان مهدویت و انقلاب اسلامی مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی است و ایام ماه شعبان بهترین فرصت برای تبیین این مهم است. 

 

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: آذین بندی مساجد و سر در خانه ها و محلات یکی دیگر از مصوبات این نشست بود همچنین اعزام کارشناسان مهدویت و برپایی سخنرانی تبیینی در خصوص موضوع انتظار از دیگر برنامه های قابل ذکر است.