کانون‌هاي مساجد آذربايجان‌غربي با بيش از 100 برنامه در دهه فجر ميزبان مردم هستند

کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی با بیش از 100 برنامه در دهه فجر میزبان مردم هستند

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
رضايي از برگزاري بيش از ۱۰۰ برنامه متنوع فرهنگي، هنري، مذهبي و اجتماعي توسط کانون‌هاي مساجد در دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی « محسن رضایی» در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز نیز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی پیش‌گام بوده‌ و در دهه فجر با برگزاری برنامه‌های متنوع، میزبان مردم هستند.

وی افزود: از جمله برنامه‌های کانون‌های مساجد در دهه فجر می‌توان به جشنواره سرود بچه‌های مسجد، مسابقات ورزشی، جشن بزرگ رای اولی‌ها، محافل انس با قرآن، دیدار از خانواده‌های شهدا و جانبازان، هر مسجد یک ایستگاه انقلاب، رونمایی از سرود رای اولی‌ها، تبیین دستاوردهای انقلاب، جشن‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر (شهری و روستایی) و جشن انقلاب در روستای برتر استان اشاره کرد.

 

وی افزود: جشن بزرگ فجرانه با محوریت عید مبعث در مناطق محروم و حاشیه نشین با حضور مردم برگزار می شود.

رضایی با اشاره به لزوم توجه به نهضت بازگشت به مسجد افزود: این امر مهم از طریق برنامه‌های شاد و جذاب در مساجد مقدور می‌شود.

رضایی با بیان اینکه این برنامه‌ها با مشارکت گسترده مردم برگزار خواهد شد، گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و امام راحل، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مردم در دهه فجر است.