جشن‌هاي انقلاب در ۱۴ مسجد و بقعه شاخص شهر کرمان برگزار مي‌شود

جشن‌های انقلاب در ۱۴ مسجد و بقعه شاخص شهر کرمان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمان از انتخاب ۱۲ مسجد و دو بقعه متبرکه براي ميزباني از اين جشن‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجداستان کرمان؛ علی مهدی‌خانی، دوشنبه(۹ بهمن) در نشست هم‌اندیشی پیرامون جشن‌های انقلاب در مساجد شاخص مرکز استان از انتخاب ۱۲ مسجد و دو بقعه متبرکه برای میزبانی از این جشن‌ها خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان توجه به تعاون و وحدت اجتماعی به عنوان دو شاخصه مهم مسجد تراز اسلامی در جشن‌های دهه فجر را مورد تاکید قرار داد.

آیت‌الله احمد شیخ‌بهایی، استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه کرمان هم با اشاره به برنامه‌های مختلف مسجد در دوران انقلاب اسلامی، مساجد را مرکز خیرات و برکات دانست و افزود: مکانی که وقف مسجد شد تا قیامت هست و نمی توان آن را تغییر داد.

وی با اشاره به استفاده حکومت اسلامی از مسجد و موقوفات؛ اظهار کرد: حکومت اسلامی آرزوی همه اولیا و انبیا بوده و در روز ۲۲ بهمن آرزوی همه انبیا به تحقق پیوست و مردم به میدان آمدند و در طول این سالها، سختی‌ها را تحمل کرده و روز به روز بصیرت آنان افزایش یافت و انقلاب دانشگاهی برای همه مردم است که در آن رشد کردند.

آیت‌الله شیخ‌بهایی جشن ۲۲ بهمن را بسیار به حق و بجا و مرضی رضای خدا دانست و به آثار تربیتی انقلاب اسلامی حتی در خارج از مرزها و شکل‌گیری جبهه مقاومت متاثر از انقلاب اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: امروز ما در وسط جنگی هستیم که برآیند تلاش یک طرف آن بمباران غزه و برآیند تلاش ما اخراج آمریکا از منطقه است.

وی ادامه داد: دشمن ما باهوش و دارای امکانات پیشرفته اما حاصل آن چیز دیگری است لذا ما خیلی پیروز هستیم و توفیق خیلی بالا است؛ امیدوار باشیم که در امید به خدا یک حرکت کوچک آثار فراوان دارد و
در حرکت طاغوتی حرکت‌های سنگین آثار مختصر نشان می دهد.