مسابقه روزنامه ديواري به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار مي شود

مسابقه روزنامه دیواری به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
همزمان با ايام الله دهه مبارک فجر پيروزي انقلاب اسلامي ايران، مسابقه روزنامه ديواري در بين کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی:   مرتضي انقاني، ضمن تبريک ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي به برنامه هاي کانون هاي مساجد در اين ايام اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاري شبستان در استان مرکزي، گفت: در ايام الله دهه فجر نيز همچون ساير مناسبت هاي ملي و مذهبي شاهد فعاليت هاي کانون هاي مساجد در سطح استان هستيم که با برپايي جشن هاي انقلاب  و برنامه هاي مختلف به ايجاد شور و نشاط و تبيين دستاوردهاي انقلاب مي پردازند.

وي با بيان اينکه جوانان و نوجوانان امروز؛ ايام انقلاب را درک نکرده اند، اضافه کرد: وظيفه ما در ستاد کانون ها با توجه به جامعه هدفمان که بيشتر نسل جوان هستند، آشنايي آنان با رشادت هاي جوانان و نوجوانان ولايتمدار و انقلابي است که به فرمان امام در صحنه حاضر شدند.

مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي اضافه کرد: در اين راستا برنامه هاي مختلفي از سوي اين ستاد براي اين ايام در نظر گرفته شده است که برپايي مسابقه روزنامه ديواري انقلاب از جمله اين برنامه ها است.

اين مقام مسئول ادامه داد: اين مسابقه با موضوعات انقلاب اسلامي ايران (دستاوردها و پيشرفت ها)، اعياد ماه شعبان، من و مسجد محله و موضوع آزاد برگزار مي شود.

انقاني اضافه کرد: اين مسابقه در رده سني دانش آموزان پسر و دختر زير 15 سال(متولدين 1388 به بعد)، به صورت حضوري و در گره هاي 3 تا 5 نفره برگزار گردد.

وي با بيان اينکه زمان و مکان برگزاري به انتخاب کانون در ايام دهه فجر مي باشد و به ستاد استان اطلاع داده  مي شود، اظهار داشت: مديران محترم کانونها مي توانند پس از ثبت نام بچه ها و مشخص شدن تعداد گروهها جهت دريافت مقوا به ستاد استان مراجعه کنند.

اين مقام مسئول اضافه کرد: برگزار کنندگان پس از برگزاري مسابقه، بايد روزنامه ديواري ها را تا 25 بهمن ماه به ستاد استان تحويل تا پس از داوري، جوايز گروهها تقديم شود.( به ازاي هر سه گروه شرکت کننده در هر کانون يک گروه جايزه دريافت خواهد کرد.)