ارائه گزارش مسئول کميته مساجد و بقاع متبرکه استان ايلام پيش از خطبه هاي نماز جمعه استان ايلام

ارائه گزارش مسئول کمیته مساجد و بقاع متبرکه استان ایلام پیش از خطبه های نماز جمعه استان ایلام

تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
مسئول کميته مساجد و بقاع متبرکه استان ايلام، گزارشي از برنامه هاي کميته مساجد در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي پيش از خطبه هاي نماز جمعه ارائه نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام ، "حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور" جمعه ( 13 بهمن )، در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه استان ایلام، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ملت ایران با وحدت کلمه و تمسک به اسلام و رهبری شجاعانه و حکیمانه «امام خمینی (ره ) » نظام جمهوری اسلامی را پایه گذاری و خط بطلان برهمه تلاشهای فرهنگی و سیاسی دشمنان اسلام در طول یک قرن و نیم گذشته کشیدند.

 

مسئول کمسته مساجد و بقاع متبرکه استان ایلام،  ایام الله دهه فجررا ایام تجدید عهد ملت ایران با امام و انقلاب و اسلام  دانست و حفظ این نظام و انقلاب از واجباب برشمرد .

 

وی، در ادامه با بیان اینکه در این ایام برنامه های گسترده های در سطح مساجد و بقاع متبرکه استان پیش بینی شده است بر حضور گسترده مردم در جشن های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید نمود .

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، در این خطبه ها  به تدارک بیش از 34 عنوان برنامه به همت کمیته مساجد  و بقاع متبرکه در دهه فجر  اشاره و تصریح کرد :  تجدید میثاق با آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران  برگزاری جشن های انقلاب در سطح مساجد و بقاع متبرکه، برگزاری میز های خدمت مدیران در سطح مساجد،  بیان دستاورد های انقلاب اسلامی در سطح مساجد و بقاع متبرکه توسط سخنران ، برگزاری نشست ها قرآنی بصیرتی از مهمترین این  برنامه ها است .

 

وی در پایان خواستار مشارکت و حضور حداکثری اقشار مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در جشن های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد  .