استاندار زنجان از کانون فرهنگي هنري لقمان بازديد کرد

استاندار زنجان از کانون فرهنگی هنری لقمان بازدید کرد

تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
استاندار زنجان همزمان با ايام الله دهه فجر، با حضور در مسجد نورالزهراي منطقه پونک شهر زنجان، از کانون فرهنگي هنري لقمان واقع در اين مسجد بازديد کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در جمع نمازگزاران مسجد نورالزهرای منطقه پونک شهر زنجان اظهار کرد: مقاومت ملت ایران در برابر استکبار سابقه ۲۰۰ ساله دارد و اکنون نیز مقاومت آحاد مردم موجب تنومندی نظام و انقلاب می شود.


وی ادامه داد: برکات زیادی طی حیات انقلاب اسلامی عاید کشور شده است ولی با این وجود مشکلاتی هم وجود دارد که امیدواریم در حل آنها نیز موفق شویم.

استاندار زنجان تصریح کرد: به این باید فکر کنیم که کشورهای منطقه که داعیه پیشرفت در آنها وجود دارد، متکی به خود نیستند ولی ملت ایران داشته هایش از خودش است و در مسیر پیشرفت خود متکی و وابسته به کسی نیست.

افشارچی با اشاره به اینکه عزت، استقلال و آزادی سختی هایی هم دارد و افق های روشنی پیش روی ملت قرار دارد، افزود: یکی از برکات انقلاب، فراهم کردن حضور مردم در رقم زدن سرنوشت خود است و ساختار هم به نوعی است که هر فردی می‌تواند در بدنه قدرت وارد شود.