نمايشگاه روزنامه‌هاي انقلاب در کانون کميل مسجد امام علي(ع) آزادگان زنجان برپا شد

نمایشگاه روزنامه‌های انقلاب در کانون کمیل مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان برپا شد

تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
نمايشگاه تصاوير و روزنامه هاي انقلاب براي نخستين بار در کانون فرهنگي هنري کميل مسجد امام علي(ع) آزادگان زنجان به مناسبت دهه فجر برپا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، ناصر گیوه ای، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کمیل مسجد امام علی(ع) شهرک آزادگان اظهار کرد: در راستای آشنایی نسل جوان با رویدادهای انقلاب و تبیین چرایی و چیستی پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاهی از تصاویر و روزنامه های انقلاب در محل مسجد برپا شد.

 

وی با اشاره به اینکه 34 قطعه عکس از انقلاب سال 1357 و 10 روزنامه مربوط به روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است، تصریح کرد: این نمایشگاه از 12 تا 22 بهمن ماه در مسجد امام علی(ع) شهرک آزادگان دایر است.

 

گیوه ای با تاکید بر اینکه علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند در نمازهای یومیه در مسجد حاضر شوند، ادامه داد: در راستای پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشنی با حضور حجت الاسلام رضایی، امام جماعت مسجد و نمازگزاران و اعضای کانون فرهنگی هنری کمیل در مسجد برپا شد.

 

وی در خصوص اهمیت برپایی چنین نمایشگاهی در بین مساجد نیز گفت: نسل جوان در دوران انقلاب حضور نداشتند و این وظیفه ماست تا اهمیت این روز و خون هایی که برای پیروزی انقلاب به زمین ریخته شده را برای نسل جوان بازگو کنیم.