پويش جمع آوري خاطرات بچه هاي مسجد از شهيد مدافع حرم در اراک

پویش جمع آوری خاطرات بچه های مسجد از شهید مدافع حرم در اراک

تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
پويش جمع آوري خاطرات بچه هاي مسجد از نخستين مدير کانون شهيد مدافع حرم در اراک برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: پويش جمع آوري خاطرات بچه هاي مسجد از شهید حمیدرضا انصاری نخستين مدير کانون فرهنگی هنری شهيد مدافع حرم در اراک برگزار مي شود.

دوستان و بچه های مسجد می توانند خاطرات کوتاه خود پیرامون سردار شهید مدافع حرم، شهید حمیدرضا انصاری را نوشته و به آیدی @admin_ashabalmasjed در پیامرسان ایتا ارسال کنند.

مهلت ارسال خاطرات شنبه ۲۴ بهمن ماه اعلام شده است.

به تعدادی از برگزیدگان این پویش 26 بهمن ماه همزمان با هشتمین مراسم سالگرد شهادت سردار شهید انصاری بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حاج سید تقی تقوی اراک جوایزی اهدا می شود.

شهيد حميدرضا انصاري دوران کودکي خود را قبل از پيروزي انقلاب اسلامي با انس به مسجد و جلسات قرآن معلم شهيد محمدتقي مهدي سلطاني آغاز کرده بود او با هدايت خانواده مذهبي و ارزشي خود پيوند عميقي با مسجد فرهنگ اصيل انقلاب و همچنين دفاع از نظام و ولايت برقرار کرد در نوجواني و جواني اعزام به جبهه هاي حق عليه باطل را تجربه کرد و با حضور در صحنه و درخشش در عمليات هاي مختلف از جمله عمليات مرصاد کوله بار معنوي خود را تکميل تر کرد.

او تنها مرد جبهه و جنگ نبود بعد از جنگ نيز فرهنگ جبهه و مقاومت را در مسجد گسترانيد و سال هاي مديدي را صرف تربيت بچه هاي محل و شهر با هدف کادر سازي و تربيت نيروي انساني مدافع انقلاب کرد.

حميدرضا انصاري مسئول کانون فرهنگي هنري اصحاب المسجد مسجد حاج سيد تقي تقوي اراک در راه دفاع از حرم حضرت زينب(س) به مقام والاي شهادت نائل آمد.