دهمين دوره مسابقات فوتسال دهه فجر کانون هاي مساجد البرز برپا مي شود

دهمین دوره مسابقات فوتسال دهه فجر کانون های مساجد البرز برپا می شود

تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت جايگاه ورزش و رقابت هاي ورزشي در رشد و بالندگي فعالان مسجدي گفت: ويژه برنامه دهمين دوره مسابقات فوتسال دهه فجر با محوريت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز برپا مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهميت جايگاه ورزش و رقابت هاي ورزشي در رشد و بالندگي فعالان مسجدي گفت: ويژه برنامه دهمين دوره مسابقات فوتسال دهه فجر با محوريت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز برپا مي شود. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: یکی از برنامه های محوری کانون های فرهنگی هنری مساجد توجه به امر رقابت های ورزشی با هدف جریان سازی برنامه های فرهنگی با رویکرد تقویت بنیه های ایمانی و جسمانی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت همراهی نوجوانان در بحث های مشارکتی فرهنگی به ویژه در بحث ورزش های گروهی عنوان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در گروه سنی متولدین سال 89 به بالا می توانند با ارائه یک معرفی نامه از کانون مسجد در این دوره از مسابقات حضور پیدا کنند. 

 

براساس این خبر، هر تیم متشکل از 10 بازیکن و یک نفر مربی است، تیم های شرکت کننده باید لباس متحدالشکل همراه با شماره غیرتکراری داشته باشند و قوانین داوری نیز به صورت قوانین بازی فوتسال است. 

 

این دوره از مسابقات رایگان و برای تیم های اول تا سوم جوایزی در نظر گرفته شده است از دیگر نکات این دوره از مسابقات، همراه داشتن گواهی اشتغال به تحصیل، یک قطعه عکس سه در چهار، کپی شناسنامه و بیمه ورزشی معتبر است. 

 

علاقمندان به منظور اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09392564723 تماس بگیرند و از جزئیات بیشتر طرح مطلع شوند.