بيانيه کميته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي در آستانه 22 بهمن

بیانیه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آستانه 22 بهمن

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
کميته مساجد ستاد گراميداشت دهه فجر به مناسبت چهل و پنجمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي بيانيه اي صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، کمیته مساجد ستاد مرکزی دهه فجر به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است.

ملت بزرگ ایران در آستانه برگزاری جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی خویش است. بزرگداشت این رویداد مهم در عصر حاضر در حالی است که بسیاری از دشمنان این مرز و بوم ادعا می کردند انقلاب اسلامی زمستان دیگری را نخواهد دید. اما در سایه لطف خدا و در حصن حصین خون شهدا، این ملت بزرگ با وحدت و یکپارچگی و در ظل زعامت مقام معظم رهبری، به پیشواز برگزاری جشن پیروزی امسال می رود و زمستان سال 1402 بهاری دیگر را از بزرگداشت حماسه این ملت برخود خواهد دید

۲۲بهمن، نشانگر ایستادگی و مقاومت دلاورانه ملت در طول سال های انقلاب بوده و حضور پرشور در راهپیمایی این روز، نشان‌ دهنده ناکارآمدی توطئه ‌های دشمنان، بصیرت ملی و حمایت از نظام است و این پیام را به دنیا می دهد که ملت ایران از اهداف خود یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دست نخواهد کشید و تا آخر پای این آرمان ها ایستاده است.

امسال جشن پیروزی انقلاب حال و هوای دیگری دارد. از یک سو طوفان اقصی هیمنه پوشالی صهیونیسم را درهم نوردیده و وعده الهی را مبنی بر خواری دشمنان خدا به اثبات رسانید و پرچم پرافتخار مقاومت به علمداری جمهوری اسلامی ایران در منطقه، در خاک به اصطلاح امن رژیم اشغالگر قدس به اهتزاز درآمد و از سویی آنان که در میدان نبرد به دست پرتوان رزمندگان اسلام طعم شکست و ذلت را چشیدند، با به خاک و خون کشیدن مردان و زنان و کودکان بیگناه در فاجعه تروریستی کرمان پنجه به صورت ایران عزیز کشیدند و صد البته که انتقامی بسیار سهمگین تر از جنایت مذبوحانه خود پس خواهند داد. دشمنان این مرز و بوم ثابت کردند که نه فقط از نام سردار مقاومت که حتی از زوار مزار حاج قاسم هم لرزه بر اندامشان می افتد. دنیا مظلومیت ایران، مظلومیت غزه و صبوعیت دشمنان ایران و مقاومت را به چشم دید و آنها که آزاده اند از این درنده خویی به خشم آمدند.

کمیته مساجد ستاد دهه فجر و نیز ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و نام شهدای کرمان از عموم مردم ایران عزیز به خصوص همسنگران مسجدی و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور دعوت می کند تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر هم عهدی خود با رهبر انقلاب و آرمان های نظام و شهدا را نشان دهند.   

در همین راستا قدردانی و قدرشناسی خود را نسبت به زحمات و اقدامات اعضا و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های مردمی دهه فجر در اقصی نقاط ایران عزیز اعلام نموده و از همه فعالان مسجدی تشکر می کنیم.

 پاینده باد جمهوری اسلامی ایران -  پاینده باد ملت قهرمان ایران - پاینده باد راه سرخ شهیدان