اعزام 12 مربي تربيتي و قرآني فعال در کانون هاي مساجد زنجان به دوره آموزشي«در مسير»

اعزام 12 مربی تربیتی و قرآنی فعال در کانون های مساجد زنجان به دوره آموزشی«در مسیر»

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
اسلامي از اعزام ۱۲ مربي تربيتي و قرآني فعال در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد محلات کم برخوردار شهرستان زنجان به دوره آموزشي ملي "در مسير" خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از اعزام ۱۲ مربی تربیتی و قرآنی فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد محلات کم برخوردار شهرستان زنجان به دوره آموزشی ملی "در مسیر"  خبر داد.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره، آموزش اصول و مبانی تربیت و فعالیت فرهنگی و آموزش مهارت های کاربردی مربیگری عنوان شده است.

 

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، ارائه تجربیات برتر تربیتی و توانمندسازی تخصصی در راستای فعالیت های تربیتی و قرآنی را می توان از دیگر اهداف برپایی این رویداد برشمرد.

 

اسلامی تصریح کرد: مقرر شده است تا هر یک از این مربیان پس از دوره به عنوان مربی تربیتی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در محلات محروم و کم برخوردار زنجان فعالیت کنند.

 

وی ادامه داد: رویداد توانمندسازی مربیان تربیتی و قرآنی کانون های مساجد کشور ۲۶ و ۲۷ بهمن با حضور اساتید برتر کشوری و به همت معاونت فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و سازمان اجتماعی وزارت کشور برگزار می‌شود.‌