تربيت نسل جوان در تراز انقلاب در کانون‌هاي مساجد متجلي مي شود

تربیت نسل جوان در تراز انقلاب در کانون‌های مساجد متجلی می شود

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
رفيعي بر نقش اثرگذار کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تاکيد کرد و گفت: اين مراکز بستري براي تربيت نسل جوان در تراز انقلاب اسلامي است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در نشست تبیینی با مدیران کانون های مساجد استان زنجان عنوان کرد: کار فرهنگی رسالت سنگینی است که نتیجه آن زمانبر است و متاسفانه فرهنگ در کشور مغفول واقع شده است. 

 

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان یادآور شد: علیرغم نقش فرهنگ به عنوان زیرساخت تمام مولفه های توسعه، اقتصاد پاشنه آشیل مشکلات و چالش های کشوری است از اینرو دولت ها تمرکز بیشتری بر اقتصاد دارند و بی شک لازمه داشتن کشوری قدرتمند توجه به رفاه و آسایش مردم است. 

 

وی اضافه کرد: قطعا مساجد محور هستند و مشکلات محلات با همدلی و هم افزایی ارکان مسجد به بهترین شکل حل می شود. 

 

رفیعی ادامه داد: یکی از مهم ترین خروجی کانون های مساجد، کادرسازیی است و با جذابیتی که کانون‌های مساجد ایجاد کرده اند، تربیت نسل جوان در تراز انقلاب اسلامی در این مراکز متجلی می شود. 

 

به گفته معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان، گفتمان این دولت فرهنگی است و هر آنچه در توان داریم در قالب صندوق نوآوری از کانون های مساجد حمایت کنیم. 

 

وی ادامه داد: مروز درگیر جنگ ترکیبی هستیم و دشمن از تمام ابزارها برای سرنگونی این انقلاب استفاده می کند و همه این اقدامات برای تحت تاثیر قراردان انتخابات است چرا که هر رای در انتخابات تیری بر قلب بدخواهان نظام و زمینه ساز اقتدار انقلاب اسلامی است.