نشست هم انديشي با مدير کانون مسجد اميرالمومين(ع) شهرک جهان نما

نشست هم اندیشی با مدیر کانون مسجد امیرالمومین(ع) شهرک جهان نما

تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
نشست هم انديشي و هم افزايي مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز با امام و مدير مسجد کانون فرهنگي هنري اميرالمومين(ع) با رويکرد انتخابات و حضور حداکثري مردم در پاي صندوق هاي رأي برپا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با امام و مدیر مسجد کانون فرهنگی هنری امیرالمومین(ع) با رویکرد انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی برپا شد. 

 

هم افزایی و هم اندیشی به منظور تحقق مسجد تراز اسلامی مهمترین شاخصه مطرح در این دیدار بود که حجت الاسلام حسین روان امام مسجد و مدیرکانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) نسبت به آن تأکید کرد. 

 

 

در این رابطه حجت الاسلام کاظم شکری تصریح کرد: دیدار با ائمه مساجد با هدف ساماندهی و شبکه سازی منسجم همچنین تقویت عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد در دستور کار است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های اصلی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز تقویت روحیه همکاری و همراهی امام مسجد با فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف تحقق مسجد تراز اسلامی است.