تفاهم نامه جهت تربيت و آموزش به مربيان تربيتي در زمينه کار با کودک، بين ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان جنوبي و کانون پرورش فکري کودکا

تفاهم نامه جهت تربیت و آموزش به مربیان تربیتی در زمینه کار با کودک، بین ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی و کانون پرورش فکری کودکا

تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
تفاهم نامه جهت تربيت و آموزش به مربيان تربيتي در زمينه کار با کودک، بين ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان جنوبي و کانون پرورش فکري کودکان استان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کردند.

مهدی مظهری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در این دیدار اظهار داشت: در برنامه های کانون پرورشی به دو مقوله مردمی سازی و مردم محوری توجه داریم چرا که قطعا با توجه به این موضوع پیشرفت خواهیم داشت.

وی در ادامه بیان کرد: حوزه مردمی سازی یک حوزه وسیع و نیازمند کار است و کانون ها این ظرفیت را دارند چرا که کار فرهنگی یک کار عمیق است که نیاز به توجه دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: حضور در بین اقشار مختلف کار آسانی نیست و در همه شهرستان ها به غیر از خوسف و زیرکوه نمایندگی کانون پرورش فکری داریم.

وی با بیان اینکه نیروهای کانون می توانند کار آموزش را به مربیان تربیتی در روستاها انجام دهند، افزود: این آمادگی را داریم تا با تربیت مربیان در زمینه کار با کودک با مساجد همکاری داشته باشیم و مساجد می توانند در تابستان از ظرفیت کارگاه ها و کتابخانه های سیار هم استفاده کنند.

حجت الاسلام علی محقی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی هم در این دیدار اظهار داشت: قطعا با همکاری کانون پرورشی در جهت تربیت مربیان، برنامه ها و خدماتی که در مسجد ارائه می شود با کیفیت تر خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: کانون های فرهنگی مساجد این ظرفیت را دارند را تا با کمک مربیان حوزه کودک سبب جذب آنها به مساجد شوند.

گفتنی است: در پایان این دیدار تفاهم نامه جهت تربیت و آموزش به مربیان تربیتی در زمینه کار با کودک، بین ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و کانون پرورش فکری کودکان خراسان جنوبی منعقد شد.

در این راستا کارگاه پرورش خلاقیت ویژه مربیان تربیتی مساجد در مرکز استان و سپس شهرستان های اطراف تعریف خواهد شد تا کار با کودک را آموزش ببینند.