جمعي از مسئولان استاني به عضويت کانون‌هاي مساجد درآمدند

جمعی از مسئولان استانی به عضویت کانون‌های مساجد درآمدند

تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
آمون از عضويت و ثبت نام استاندار، مديرکل امور اجتماعي استانداري و مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي اردبيل در سامانه بچه هاي مسجد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون، اظهار کرد: طرح «یاوران مسجدی» با هدف افزایش اعضای کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد از بهمن سال جاری شروع شده و تا 11 اسفندماه ادامه دارد.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل تصریح کرد: این طرح با قوت در استان اردبیل اجرا می شود و تاکنون بیش از یک هزار نفر به عنوان عضو جدید در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: طی هفته جاری استاندار اردبیل درحاشیه بازدید از غرفه کانون های مساجد در راهپیمایی 22 بهمن و مدیر کل امور اجتماعی استانداری و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه کانون های مساجد در نمایشگاه قرآن و عترت به عنوان عضو کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده اند.

آمون خاطر نشان کرد: طرح باشگاه بچه های مسجد با هدف ایجاد و توسعه شبکه بزرگ بچه های مسجد و جذب و سازماندهی نوجوانان و جوانان در مساجد برای تشکیل حلقه های میانی در محلات با محوریت مساجد راه اندازی شده است.

وی افزود: کادرسازی و کادرپروری از مهمترین اهداف توسعه شبکه یاوران مسجدی در کانون های مساجد است که با استقبال خوب نوجوانان و جوانان مواجه شده و زمینه توسعه کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، دینی، هنری و ورزشی را مهیا می کند.