مسجد المهدی (عج) شهرستان زرقان میزبان نشست آموزشی طرح ملی «فهما» شد

مسجد المهدی (عج) شهرستان زرقان میزبان نشست آموزشی طرح ملی «فهما» شد

تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۸
نشست آموزشی طرح ملی «فهما» با حضور مدیران و رابطان کانون های فرهنگی و هنری مساجد زرقان به میزبانی کانون فرهنگی و هنری «ولایت» در مسجد المهدی (عج) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، نشست آموزشی طرح ملی «فهما» با حضور مدیران و رابطان کانون های فرهنگی و هنری مساجد زرقان به میزبانی کانون فرهنگی و هنری «ولایت» در مسجد المهدی (عج) این شهرستان برگزار شد.

 

«مسلم نریمانی»، امروز (یکشنبه 8 دی) در این نشست به بیان اهداف اجرای طرح ملی «فهما» پرداخت و گفت: در قالب این طرح ضمن بهره مندی کانون های مساجد از سرانه در برابر امتیازاتی که برای ثبت فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» کسب می کنند، مورد ارزیابی نیز قرار می گیرند.

 

رابط شهرستان زرقان در طرح ملی «فهما» تاکید کرد: همکاری مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان در ثبت فعالیت های انجام شده در سامانه می تواند جایگاه استان فارس را ارتقا بخشد و بودجه خوبی را برای اجرای برنامه ها جذب کند.

 


مدیر کانون فرهنگی و هنری «ولایت» مسجد المهدی (عج) زرقان ضمن دعوت مدیران کانون های مساجد برای ثبت فعالیت ها و اطلاعات اعضای کانون، افزود: این طرح می تواند مزایای خوبی را برای کانون های مساجد به ارمغان آورد.

 

براساس این گزارش، «حکیمه استادی»، کارشناس ارتباطات و شبکه سازی ستادهماهنگی کانون های مساجد فارس و رابط استانی طرح ملی فهما در شهرستان زرقان هم آموزش های لازم را در خصوص چگونگی ثبت مشخصات کانون و اعضا، تعیین ارکان کانون، فعالیت های اوقات فراغت، طرح، ایده و اخبار در این سامانه را ارائه کرد.

 

خاطرنشان می شود، در راستای اجرای طرح ملی «فهما»، نشست های آموزشی و توجیهی ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در همه شهرستان های فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون ها در حال برگزاری است.

 

 

پایان پیام/ 130