بیست و یکمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس به میزبانی بوانات برگزار شد

بیست و یکمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس به میزبانی بوانات برگزار شد

تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۸
بیست و یکمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس به میزبانی بوانات با حضور مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، بیست و یکمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس به میزبانی بوانات با حضور مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

«مجتبی شعائری»، در این نشست امروز (یکشنبه 8 دی) به تبیین اهداف و مزایای اجرای طرح ملی «فهما» پرداخت و گفت: حمایت عادلانه و هدفمند از کانون های مساجد، بدست آوردن آمار دقیق، ایجاد نظام ارزشیابی در حوزه فعالیت کانون ها و کمک به همگرایی و هم افزایی بیشتر در اجرای برنامه ها از مزایای اجرای طرح است.

 

رابط استانی طرح ملی «فهما» در استان فارس افزود: در قالب این طرح فعالیت های کانون های مساجد در سامانه «بچه های مسجد» ثبت می شود که مورد ارزیابی قرار می گیرد و همکاری مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد در ثبت فعالیت ها می تواند جایگاه استان فارس را در کشور ارتقا دهد.

 

براساس این گزارش، در این نشست که با حضور «علی اکبر عرب شیبانی »، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوانات و «محمد محمدی»، نماینده فرماندار شهرستان برگزار شده بود، «حجت بارونی»، مدیر کانون فرهنگی و هنری «رسول اکرم (ص)» مسجد «النبی (ص)» بوانات به عنوان رابط شهرستان در اجرای این طرح ملی معرفی و چگونگی ثبت فعالیت های فرهنگی و هنری، ملی و مذهبی، طرح و ایده نیز توسط »مصطفی دهقانی»، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس تشریح شد.

 

 

 

پایان پیام/ 130