اجراي طرح باشگاه بچه هاي مسجد در کانون هاي مساجد استان فارس

اجرای طرح باشگاه بچه های مسجد در کانون های مساجد استان فارس

تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
حجت الاسلام اميدي از اجراي طرح باشگاه بچه هاي مسجد (ياوران مسجد) در استان فارس خبر داد و گفت: اين طرح با رويکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون هاي مساجد اجرا مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگي هنري مساجد استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی» ضمن بیان این خبر، گفت: با توجه به ماموریت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور مبنی بر تاسیس کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور مطابق برنامه ششم توسعه و همچنین رویکرد نهضت بازگشت به مساجد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح باشگاه بچه های مسجد (یاوران مسجد) از هفتم بهمن ماه آغاز شده و در استان فارس در حال اجراست. 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس افزود: طرح باشگاه بچه های مسجد از روز شنبه 7 بهمن کلید خورده و تا جمعه 11 اسفند در سه سطح ستاد های استانی، کانونی و اعضای کانون ها ادامه دارد.


وی ضمن بیان اهداف برگزاری این طرح، خاطرنشان کرد: این طرح با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون های مساجد اجرا می شود و اهدافی نظیر: افزایش تعداد اعضای کانون های مساجد، افزایش تعداد کانون ها در سطح کشور، زمینه سازی برای پیوند شبکه کانون های مساجد با نهاد خانواده، مدارس و مراکز آموزشی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین فراهم کردن بستری برای ارائه خدمت به بچه های مسجد را نیز دنبال می کند.


حجت الاسلام امیدی خاطرنشان کرد: مهمترین هدف در این طرح حمایت از بچه های مسجد به واسطه ثبت اعضاء و تکمیل کادر و ارکان کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد است. 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس تاکید کرد: مدیران کانون های مساجد استان می توانند از طریق سامانه به نشانی https://bachehayemasjed.ir/signin به ثبت نام اعضای جدید، تکمیل مشخصات فردی اعضا و افزایش اعضا در قرعه کشی شرکت کنند.


وی گفت: قرعه کشی در سطوح کانونی و اعضا به صورت هفتگی انجام می شود و نتایج قرعه کشی شنبه هر هفته از طریق سایت بچه های مسجد اطلاع رسانی و به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.