جشنواره بچه هاي مسجد ماهدشت فرصتي براي هويت افزايي بيشتر کانون هاي مساجد است

جشنواره بچه های مسجد ماهدشت فرصتی برای هویت افزایی بیشتر کانون های مساجد است

تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۴۰۲
حجت الاسلام رادمرد با اشاره به اهميت انتخاب و بهره مندي از اين مهم به عنوان يک فرصت موثر در زندگي گفت: جشنواره بچه هاي مسجد ماهدشت فرصتي براي هويت افزايي بيشتر کانون هاي مساجد است.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، « حجت الاسلام علی رادمرد» در آیین اختتامیه جشنواره بچه های مسجد که شامگاه دوشنبه 30 بهمن در مصلی نمازجمعه ماهدشت برپا شد گفت: ایام ماه شعبان از مهمترین ایام برای خودسازی است.

 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و امام جمعه ماهدشت افزود: همواره هر یک از انسان ها درگیر انتخاب هستند به ویژه اینکه انسان زمانی که به مرحله رشد می رسد مسئله انتخاب در زندگی اش مطرح می شود به ویژه هر یک از شما دانش آموزان در هر مقطعی با این مطلب مواجه هستید.

 

وی با اشاره به اهمیت انتخاب توضیح داد: انتخاب همواره یکی از مهمترین ارکان زندگی است، انتخاب شغل، رشته تحصیلی، انتخاب مسیر زندگی و ... هر یک اثرگذاری ویژه ای در زندگی انسان دارد.

 

برخی انتخاب ها تجربه تلخی در زندگی است و برخی انتخاب ها، انتخاب های شیرینی است و مسیر زندگی انسان را تغییر می دهد و آن را دچار تحولاتی می کند.

 

وی با بیان اینکه یکی از انتخاب ها مرتبط با زندگی اخروی هر یک از ما است و این مهمترین نوع انتخاب است؛ انتخاب هایی بعضی افراد مانند علی لندی که یک دانش آموز بود یک انتخاب ویژه و بی نظیری بود که با یک انتخاب به موقع معروف و نام آوازه شد.

 

وی ادامه داد: از دیگر افراد شهید محمدرضا پناهی است که در بی بی سکینه مزار او قرار دارد؛ او عارف و انسان 13 ساله ای است که در وقت مناسب انتخاب شایسته ای کرد و امروزه محل تمسک و واسطه خیر برای هر یک از ما است.

 

خطیب نمازجمعه ماهدشت تصریح کرد: به واسطه یک انتخاب فردی به نام « طیب» که در جوار امامزاده عبدالعظیم(ع) مدفون است از جمله افراد برجسته است؛ مسیر حرکتی ما در بزنگاه های زمانی و مکانی اهمیت اساسی دارد.

 

وی با بیان این مطلب که انتخاب در سن قانونی در سرنوشت کشور با یک رأی اهمیت اساسی پیدا می کند، عنوان کرد: مسئله انتخابات و سلامت انتخابات تا اندازه ای مهم است که هر یک از شهروندان نسبت به آن مسئول هستند.