رويداد «حضور» در لبيک به منويات رهبر انقلاب براي مشارکت پرشور در انتخابات

رویداد «حضور» در لبیک به منویات رهبر انقلاب برای مشارکت پرشور در انتخابات

تاریخ انتشار : ۲ اسفند ۱۴۰۲
«مقدم» رويداد «حضور» را لبيک به فرمايشات رهبر انقلاب در راستاي بهره مندي از ظرفيت‌هاي مردمي جهت افزايش مشارکت در انتخابات دانست.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، « مهدی مقدم» با اعلام خبر آغاز رویداد «حضور» اظهارکرد: این رویداد با هدف افزایش مشارکت و در راستای مردمی‌سازی فعالیت‌های انتخاباتی تعریف شده است.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور گفت: پیرو فرمایشات اخیر رهبر انقلاب که فرمودند: «اولویت اول در عرصه انتخابات، مشارکت است» در همین رابطه و با لبیک به فرمایشات معظم له این رویداد طراحی شد تا بتوانیم هر چه بیشتر از ظرفیت‌های مردمی در راستای افزایش مشارکت در انتخابات بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت های خودجوش اعضای کانون ها در این قبیل مسایل مهم و تاثیرگذار ملی و بین المللی بیان کرد: در این طرح از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور درخواست شد آن دسته از تجربه‌های موفق و ایده های عملیاتی و قابل اجرای خود را که منجر به افزایش مشارکت مردمی در انتخابات می شود را برای ما ارسال کنند.

مقدم تاکیدکرد: این ایده‌ها می بایست قابلیت اجرا داشته و در راستای افزایش مشارکت مردم باشد تا بتوانیم آنها را برای عموم مردم اطلاع رسانی کنیم.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود: از ایده‌ها و تجربه‌های موفق برتر، تقدیر می شود. به سه ایده برتر کمک هزینه سفر مشهد و به ۲۰ ایده و تجربه دیگر نیز جوایز ارزشمندی تعلق می گیرد.

وی هدف از اجرای این طرح را توانمندسازی ظرفیت های مردمی برای افزایش مشارکت‌ در انتخابات عنوان کرد تا ایران عزیز بار دیگر در 11 اسفند 1402 شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم باشد.