هم افزايي و هم انديشي راهبرد برنامه هاي فرهنگي با رويکرد مسجد است

هم افزایی و هم اندیشی راهبرد برنامه های فرهنگی با رویکرد مسجد است

تاریخ انتشار : ۲ اسفند ۱۴۰۲
حجت الاسلام شکري در جريان نشست هم انديشي با مديرکل سازمان تبليغات اسلامي استان البرز، رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر کرج گفت: هم افزايي و هم انديشي راهبرد برنامه هاي فرهنگي با رويکرد مسجد است.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، حجت الاسلام شکری در جریان نشست هم اندیشی با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: هم افزایی و هم اندیشی راهبرد برنامه های فرهنگی با رویکرد مسجد است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: استان البرز از خرده فرهنگ هایی متعدد به جهت منطقه و جغرافیایی برخوردار است که این امر در جریان انتخابات اثرگذار است؛ این مهم ظرفیتی مردمی است که با هم افزایی و هم اندیشی نهادهای فرهنگی می توان انتظار دستاوردهای کلانی را در نظر داشت. 

 

وی با اشاره به پیش زمینه های مثبت نقش مساجد و فعالان مسجدی در امر انتخابات توضیح داد: مخاطب شناسی و بیان سخنی در خور نیاز نوجوانان و جوانان یکی از نکات مثبت ائمه مساجد و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی توضیح داد: ملاک های انتخاب و گزینش اقدام های فرهنگی از جمله مسائل اساسی است که در قالب شناخت ظرفیت های محله با محوریت مسجد می توان در عرصه جهاد تبیین به منظور حضور حداکثری مردم در عرصه انتخاب آن را لحاظ کرد. 

 

حجت الاسلام شکری، هم اندیشی و هم افزایی مدیران نهادهای فرهنگی را گامی به منظور کمک گیری، شناسایی استعدادها، نخبه های پیرامون خواند و خاطرنشان کرد: زمان و فرصت و سرمایه بی نظیر کانون های فرهنگی هنری مساجد در جریان برپایی انتخابات و دیگر برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و ... با مشارکت دیگر نهادها و دستگاه ها قابل تأمل و بهره برداری است.