جلسه طرح «باشگاه بچه هاي مسجد» در زاهدان

جلسه طرح «باشگاه بچه های مسجد» در زاهدان

تاریخ انتشار : ۴ اسفند ۱۴۰۲
جلسه طرح «باشگاه بچه هاي مسجد» (ياوران مسجد) با حضور مديريت و کارشناسان ستاد و مسئولان کانون هاي فرهنگي و هنري در زاهدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان،جلسه رابطین شهرستانی  طرح «باشگاه بچه های مسجد» (یاوران مسجد) با حضور مدیریت و کارشناسان ستادو مسئولان فرهنگی و هنری زاهدان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 در این جلسه حجت الاسلام پیشه ور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان به طرح باشگاه بچه های مسجد(یاوران  مسجد) ومحورهای اساسی این طرح اشاره کرد و  خواستار افزایش تعداد اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزایش تعداد کانون های فرهنگی هنری، فراهم کردن زیرساخت های لازم جهت پیوند شبکه کانون های مساجد با نهاد خانواده، مدارس و مراکز آموزشی، اجتماعی و فرهنگی شد.

مدیرستاد کانون‌های مساجد سیستان و بلوچستان به ارائه بسته های تشویقی و انگیزشی به یاوران مسجد از طریق ثبت نام عضو در سامانه بچه های مسجد و قرعه کشی آن شامل جوایزی نظیر لپ تاب و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس  اشاره کرد.

در ابتدای این جلسه مسئولان کانون های فرهنگی و هنری زاهدان نظرات و پیشنهادات خودشان را در مورد طرح «باشگاه بچه های مسجد» (یاوران مسجد)  ارائه کردند.