حضور در پاي صندوق رأي به معناي دفاع از اقتدار کشور است

حضور در پای صندوق رأی به معنای دفاع از اقتدار کشور است

تاریخ انتشار : ۵ اسفند ۱۴۰۲
اميديان گفت: رهبرمعظم انقلاب مي فرمايند تواصي به حق، تواصي به خير است؛ کساني که تمايل به عدم حضور مردم در پاي صحنه هاي رأي هستند برخاسته از دشمناني هستند که همواره سعي در برهم زدن اقتدار کشور هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حسین امیدیان در نشست کارگاهی آموزش تخصصی مهدویت که شنبه 5 اسفند به میزبانی ستاد کانون های مساجد برپا شد گفت: رهبرمعظم انقلاب می فرمایند تواصی به حق، تواصی به خیر است؛ کسانی که تمایل به عدم حضور مردم در پای صحنه های رأی هستند برخاسته از دشمنانی هستند که همواره سعی در برهم زدن اقتدار کشور هستند.

 

دبیر قرارگاه انقلاب اسلامی در استان البرز با اشاره به اهمیت حفظ اقتدار نظام اسلامی بیان کرد: تواصی به حق یعنی معرفی و تبیین مبانی انقلاب؛ این مهم یعنی جهاد تبیین که رسالت هر یک از دلسوزان و دغدغه مندان این نظام است.

 

وی با اشاره به اهمیت اهتمام دولت سیزدهم برای تحقق فرمایشات رهبرمعظم انقلاب بیان کرد: چالش های بزرگ مالی برای دولت سیزدهم وجود دارد؛ اقدامات اساسی دولت در رفع و حل محرومیت زدایی و حفظ اقتدار سیاسی و نظامی در طول این چند سال قابل تقدیر است.

 

رهبرمعظم انقلاب از اربعین 1400 فرمان جهاد تبیین دادند و این مهم یکی از نکات اساسی است که هر یک از دلسوزان و خیرخواهان نظام جمهوری اسلامی وظیفه دارند؛ در جهاد تبیین همه مردم وظیفه دارند.

 

 خوب خوانی خبر رسالت دلسوزان مردم است

 

اولویت هر یک از دلسوزان بعد از فرمان جهاد تبیین باید توجه به انجام فرمان باشد؛ در جریان انتخابات اخیر رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان بار دیگر سخن حاج قاسم سلیمانی را بیان می کنند آنجا که آن شهید فرمود: در تهدیدها فرصتی است که در فرصت ها نیست.  

 

امیدیان با بیان این مطلب که فرامین رهبرمعظم انقلاب نباید بر زمین افتد، تمامی مردم به ویژه شما جامعه قرآنی نسبت به تحقق اجرای فرامین امام مسئول هستید. 

 

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: ولایتمداری یعنی گوش به فرمان رهبر انقلاب دادند و عمل کردن آن. باید به این باور برسیم که هر یک از فعالان و دغدغه مندان در این عرصه خود را باید مسئول بدانند. 

 

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد:جهاد تبیین یک بخش اصلی زندگی دغدغه مندان فرهنگی باید شود و در این عرصه هوشیاری و هم افزایی تمامی ارکان و نهادهای فرهنگی اهمیت دارد.