مدير ستاد کانون هاي مساجد استان زنجان، مسجدي‌ها را به مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کرد

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان، مسجدی‌ها را به مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کرد

تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
اسلامي با تاکيد بر حضور حداکثري مردم در پاي صندوق هاي راي در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: اقتدار امروز ايران اسلامي را مرهون شهدا هستيم و ما به عنوان ادامه دهنده راه شهدا بايد در برهه هاي حساس انقلاب در صحنه باشيم.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با دعوت مردم ولایتمدار پایتخت شور و شعور حسینی در انتخابات 11 اسفند اظهار کرد: ایران اسلامی در حال حاضر و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب در قله کوه واقع شده است، همه این اقدامات به مدد خون هایی است که جوانان این مرز بوم تقدیم کردند تا یک وجب از خاک کشورمان در اختیار اجنبی قرار نگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه تاریخ گواه این است که مردم ایران ایستادگی در برابر دشمنان و ارزش های اسلامی را از 200 سال پیش با اقدامات ضد استعماری امیرکبیر آغاز کرده است، گفت: استکبارستیزی از سال 1342 با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و همراهی و خواست مردم ادامه پیدا کرد و امروز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به ثمره رسیده است.

 

اسلامی با یادآوری اینکه در این راه هزاران کار محقق نشده و گاها بی عدالتی در جامعه را شاهد هستیم که در راه پیشرفت به سوی تمدن نوین اسلامی چیزی عادی است، افزود: همه ما از این اقدامات نشده گله مندیم، ولی از طرف دیگر کارهای بسیار بزرگی درکشور عزیزمان به همت و خواست جوانان  ومردم انجام شده است که مصداق های فراوانی دارد که اینجا جای بیان آنها نیست.

 

وی با دعوت از همه اقشار جامعه بالاخص رای اولی ها به منظور حضور پرشور و شعور در پای صندوق های رای ۱۱ اسفند، تصریح کرد: این حضور مقدمه انتخاب نمایندگانی اصلح، کاردان، درد کشیده و تاثیرگذار در سفره مردم خواهد بود تا بار دیگر امید و نشاط را به جامعه و آینده گان هدیه بدهیم.