درخشش گروه تئاتر بچه‌هاي مسجد روستاي مرزيجران در «مهر محرم»

درخشش گروه تئاتر بچه‌های مسجد روستای مرزیجران در «مهر محرم»

تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مرکزي گفت: گروه تئاتر بچه‌هاي مسجد روستاي مرزيجران اراک در رويداد ملي «مهر محرم» حايز کسب رتبه نخست شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی:  مرتضي انقاني اظهار کرد: اعضاي کانون فرهنگي هنري شهيد علي اکبر سجادي مسجد امام حسين عليه السلام روستاي مرزيجران اراک در رويداد ملي و مسابقه بين‌المللي «مهر محرم» حائز کسب رتبه نخست شدند.

وي افزود: در اين رويداد در بخش فيلم کوتاه داستاني رتبه اول به مهدي احمدي کارگرداني اثر «ايستگاه عشق» تعلق گرفت.

انقاني تصريح کرد: ايستگاه عشق به موضوع برپايي ايستگاه صلواتي در ماه محرم و صفر به همت نوجوانان مسجدي پرداخته است.

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي گفت: تدوينگر و صدابردار اين فيلم کوتاه محسن دارا و نويسنده و کارگردان آن مهدي احمدي بوده‌اند که محرم و صفر ۱۴۰۲ به همت بچه‌هاي مسجد امام حسين عليه السلام روستاي مرزيجران ساخته شده است.

وي افزود: آئين اختتاميه اين دوره از رويداد ملي و بين المللي مهر محرم با حضور جمعي از مسؤولان اجرايي و فرهنگي و هنرمندان در تئاتر شهر مجتمع فرهنگي هنري کوشش سمنان برگزار و با معرفي برترين‌ها از آنان تجليل شد.

انقاني بيان کرد: در اين دوره از جشنواره قريب شش هزار عکس و ويدئو از ايران و ۱۵ کشور جهان ارسال شده بود که پس از داوري ۱۱ نفر در بخش حرفه‌اي فيلم کوتاه و ۱۷ نفر در بخش حرفه‌اي عکس به عنوان برگزيده انتخاب و با حضور مسؤولان تجليل شدند.